آزمون استخدام 40 هزار نفر در وزارت بهداشت برگزار می‌شود


معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تفاهم با سازمان امور استخدامی در حال نهایی شدن است و در صورت صدور مجوز تا پایان سال آزمون استخدامی برای جذب 40 هزار نفر در وزارت بهداشت برگزار می شود.

به گزارش به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 9، عباس عبادی در مراسم تجلیل از بانوان مدافع سلامت شهر تهران افزود: پرستاران در دوران سخت ۳ سال گذشته در سنگر خدمت به مردم از عهده وظیفه خود برآمدند.

وی با اشاره به مجموع فعالیت‌های بخش بهداشت و درمان کشور در دولت سیزدهم افزود: مسائل پرستاران در حوزه بهداشت و درمان به دو بخش تقسیم می شود. در بخش اول موضوع تعرفه گذاری خدمات پرستاری است که به دلایلی ۱۵ سال عملیاتی نشده بود و از آبان امسال اجرایی شد.

 معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عنوان کرد: بخش دوم مربوط به مبحث استخدام در حوزه سلامت است. این موضوع نیز با تفاهم های انجام شده با سازمان امور استخدامی در حال نهایی شدن است و در صورت صدور مجوز، آزمون استخدامی را با رعایت اولویت افرادی که در دوران کرونا فعال بوده‌اند، تا پایان سال برای بالغ بر ۴۰هزار نفر اجرایی می کنیم.

پیش از این بهروز رحیمی، معاون توسعه منابع و مدیریت وزارت بهداشت وعده برگزاری آزمون استخدام 100 هزار نفری را در وزارت بهداشت طی سال 1401 داده بود.

اخبار مرتبط:

وعده استخدام پرستار در وزارت بهداشت بر زمین ماند

دیدگاهتان را بنویسید