8 گام برای برنامه ریزی ساده غذا برای سلامتی و کاهش وزن – آموزش بوپر کاهش وزن و آموزش زندگی



کاهش موفقیت آمیز وزن و شیوه زندگی سالم برای کسانی است که این کار را به سادگی انجام می دهند!

من همیشه عادات غذایی سالم یا زندگی سالم نداشتم. من پای آلبالو را دوست داشتم و هرچه زودتر غذا از جعبه یا بسته خارج شود و داخل مایکروویو بیاید ، رضایت بیشتری خواهم داشت. من علاقه و مهارت زیادی در پخت غذاهای مفصل نداشتم. مشکل این بود که من بیشتر و بیشتر هوس خوردن غذاهای ناخواسته و افزایش وزن می کردم. من شاهد افزایش وزن مادرم و ابتلا به دیابت نوع 2 بودم.

من آرزو داشتم (اما هرگز آن را برش ندادم) آن شلوار نازک و تمیز ، شلوار یوگا که مادر کاملی را در رسانه های اجتماعی و تلویزیون پوشیدم.

من یک جمعیت شناس کامل برای تولیدکنندگان فست فود بودم که محصولاتی را تولید کردند که نیاز من به غذاهای سریع ، ارزان و خوشمزه را برآورده می کرد و می توانم آنها را بردارم ، گرم کنم و بخورم.

مشکل اینجاست که فست فودها سلامتی مرا خراب کردند. فست فود می تواند سلامت شما را خراب کند. غذاهای سریع و بسیار فرآوری شده می توانند وزن شما را حفظ کرده و با هورمون ها و علائم گرسنگی شما تداخل داشته باشند. این غذاها باعث التهاب می شوند و باعث بیماری های مزمن می شوند که در سنین بالا با آنها روبرو خواهید شد.

ممکن است فکر کنید که تغییر عادات زندگی غیرممکن است. من یک خبر خوب برای شما دارم – مغز شما می تواند تغییر کند. بسیاری از مطالعات این موضوع را بارها و بارها ثابت کرده اند.

انتخاب ، سازماندهی ، برنامه ریزی و انجام کلیه فعالیت های غذایی به طور خودکار و در نهایت ماهرانه ، از تغییرات شما در رژیم غذایی سالم تر ، کاهش وزن و احساس بهتر حمایت می کند. با تکرار می توانید نحوه تبدیل فرایند به مهارت را بیاموزید.

اجازه دهید چند مرحله را به اشتراک بگذارم که آماده سازی و خوردن وعده های غذایی سالم را به عادات و مهارت های جدید برای اطمینان از دستیابی به اهداف سلامتی خود تکرار می کند.

چگونه می توان انتخاب و آماده سازی غذا را ساده کرد.

هنگامی که متعهد به سالم بودن و تعیین هدف در 6 ماه آینده هستید ، می توانید مراحل زیر را در برنامه های هفتگی خود قرار دهید.

اول ، مهم است بدانید که مردم غذاهایی را که دوست دارند می خورند. ممکن است این یک کشف بزرگ به نظر نرسد ، اما به سادگی بیان می کند که برای ایجاد و رعایت هرگونه برنامه کاهش وزن یا رژیم غذایی سالم ، باید غذای مورد علاقه خود را در آن قرار دهید.

به این فکر کنید که معمولاً چه غذاهایی می خورید و می خواهید و کدام یک از آن گروه غذایی 100٪ غذای کامل است. هیچکدام نمی تواند لیستی از مواد تشکیل دهنده ای را که نمی توانید تلفظ کنید ، داشته باشد.

ما موافقیم که برای کاهش وزن غذاهای ناسالم را تا آنجا که ممکن است حذف می کنیم. هیچ غذای پر قند ، غذاهای فرآوری شده وجود ندارد. (به استثنای برنامه ریزی شده.)

مرحله 1. ماتریس غذایی خود را ایجاد کنید.

من این را از راب ولف در کتابش Iredic to Eat گرفتم. کسالت نگرانی و شکایت بسیاری از مشتریانی است که از غذاهای فرآوری شده به غذاهای کامل تبدیل می شوند. ماتریس غذایی شما شامل تمام غذاهای سالم است که می خواهید بخورید. برای دریافت یک نسخه از برگه غذا ، به من ایمیل بزنید به [email protected]



دیدگاهتان را بنویسید