هنر آرامش کامل: جسمی ، احساسی و معنوی


ممکن است به نظر برسد که تنها افرادی هستند که می توانند به آرامش ترین حالت موجود برسند ، در جوامع مذهبی یا معنوی که متعهد به جدایی از تجربیات دنیوی هستند. بقیه ما باید هر روز از سال با سر و صدای جهان – چه خوب و چه بد- کنار بیاییم!

با این حال ، در این مقاله امیدوارم بتوانم شما را متقاعد کنم که عادات خاصی که باید انجام دهید می تواند رفاه و طول عمر روزانه شما را بهبود بخشد. این شیوه ها می توانند به شما کمک کنند از پاداشهایی که همه ما در پایان زندگی کاری خود امیدواریم (البته به جز حادثه وحشتناک یا عمل طبیعت) استفاده کنید. لطفاً بخوانید تا بدانید چگونه می توانید این عادات بی ارزش را توسعه دهید و در سفر زمینی خود به حالت تعادل جسمی ، احساسی و روحی برسید.

“من مطمئن هستم که بسیاری از ما هنوز متوجه آن نشده ایم.”ما همانیم که میخوریم“و به همین دلیل ، بسیاری از ما از تشخیص اینکه مصرف بیش از حد شکر ، روغن های گیاهی هیدروژنه و سایر غذاهای بی جان و ناسالم سوء استفاده از قوانین طبیعی است خودداری می کنیم. هر روز مردم در اتومبیل های خود صف می گیرند تا ناهار یا شام خود را از فست فود دریافت کنند – به این ترتیب ، فقط برای خوردن آنچه من به عنوان خطرناک ترین توهین به بدن انسان توصیف می کنم.

بله ، من خطرناک ترین توهین به بدن انسان را گفتم! به خاطر داشته باشید که بدن شما بدون داشتن غذای کامل و سالم که حاوی تمام ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز ماست ، نمی تواند واقعاً آرامش داشته باشد. عدم رژیم غذایی مناسب ، کمبود خواب مناسب – که بسیاری از مردم فکر می کنند مهم نیست – به همراه کمک خواب مانند ملاتونین (هورمون خطرناک بدون نسخه) و حتی داروهای خواب آور تجویز شده پزشکی! در آخر اما مطمئناً مهم نیست ، به همه این عدم تمرینات اضافه کنید که به حفظ گردش خون مناسب و تن عضلات کمک می کند.

به نظر حقیر ، زندگی روزمره به این دلیل ، دلیل افزایش نرخ سکته قلبی ، دیابت و سایر اختلالات است. برای درمان این شرایط ، بسیاری از داروهای خطرناک برای ما تجویز می شود تا بتوانیم ناتوانی ما در تغذیه بدن گرانبهایمان را خنثی کرده و به آنها اجازه دهیم آنطور که در نظر گرفته شده عمل کنند. اگر به این اهداف نرسیم ، پیر به نظر می رسیم و احساس می کنیم dishrag در پایان عمر کاری ما!

وقتی تصمیم گرفتید که واقعاً دوست دارید آرام باشید ، باید آشپزی را یاد بگیرید! بله ، من فقط گفتم شما باید آشپزی را یاد بگیرید (حداقل تا حدی)؟ بله من، اما خبر خوب این است که تهیه یک قابلمه خوب از سوپ در اجاق گاز آهسته تقریباً بدون زحمت و آسان است.

پختن یکی دیگر از راه های عالی است ، اجازه دهید فر برای شما یک گوشت گاو عالی ، مرغ ترد یا گوشت خوک خوب درست کند. به این وعده های غذایی سبزیجات تازه ، مغذی بخارپز یا کاهو مخلوط با پیاز ، گوجه فرنگی ، خیار ، هویج رنده شده یا هر چیزی که می خواهید اضافه کنید – و بله ، به خوبی تغذیه خواهید شد. جستجوی سریع کلمات آنلاین “آشپزی برای مبتدیان“تعداد زیادی کتاب ، آموزش آشپزی و فیلم در YouTube وجود خواهد داشت.

با وجود ابزارهای زیاد ، بهانه ای وجود ندارد که حداقل یک وعده غذایی خوب در روز برنامه ریزی نکنید و مهمتر از همه ، در مورد غذایی که در حال تجدید آن هستید اطلاعات کسب کنید. اجازه دهید فواید دو وعده غذایی دلپذیر کامل را که هر روز می خورم توضیح دهم:

  1. تخم مرغ آلیاینها واقعاً بسته بندی مواد غذایی قدرتمندی هستند که مزایای بیشماری را برای چشم ها و مغز ، در میان بسیاری دیگر ، ارائه می دهند.
  1. شیر خاموب سایت OrganicFacts.net بسیاری از مزایای مربوط به شیر خام را فهرست کرده است. همانطور که آنها توضیح می دهند: “شیر خام پر از مواد مغذی کلیدی مفید برای بدن است ، از جمله پروبیوتیک ها ، چربی های خام ، ویتامین B12 ، ویتامین B6 ، کاروتنوئیدها ، کلسیم ، فسفر ، منیزیم و آهن و همچنین اسیدهای چرب امگا 3 ، لینولئیک اسید مزدوج ، ویتامین K و تعدادی از آنزیم های گوارشی. با توجه به مخترع دولتی شیر خام ، ایجاد شده توسط کمپین شیر خام ، به این وضعیت نگاه کنید.

بسیاری از غذاهای دیگر وجود دارد که باعث آرامش می شوداز وب سایت Health Fitness Revolution به این لیست از ده غذای برتر برای حداکثر آرامش نگاه کنید. این جایگزین های عالی برای وعده های غذایی آماده نه تنها به آرامش شما کمک می کند ، بلکه دهان شما را نیز متورم می کند. همچنین ، حتماً از بنیاد Weston A. Price دیدن کنید تا دستورات آنها را برای این هفته ببینید.

خوشحالم که پرسیدی. آرامش احساسی احتمالاً یکی از ساده ترین کارهایی است که می توان انجام داد. با این حال – شاید مانند بسیاری از شما – من زمان زیادی را صرف سندرم به نام “بله ، اما اگر؟ آگاهانه یا ناآگاهانه ، بسیاری از ما در این اقدام مرگبار سوء استفاده از خود شرکت می کنیم! من حتی در پست وبلاگم با عنوان “بستن سال (و چگونه می توان در سال آینده بی خیال شد”) در مورد این موضوع نوشتم) آیا دائماً به هر تصمیم یا اقدامی آنطور که فکر می کنید فکر می کنید؟بله ، اما چه؟ در این صورت ، این پست وبلاگ راهی تازه را برای به دست آوردن تعادل احساسی در اختیار شما قرار می دهد در حالی که یاد می گیرید چگونه تصمیم گیری های خوبی برای بقیه عمر خود داشته باشید. وعدهبر

به جای نوشتن مجدد در مورد این موضوع ، توصیه می کنم پست وبلاگ من را بخوانید “آیا مشکلات سلامتی واقعی هستند یا تخیلی؟” “اسرار بدن و ذهن”.

در آن ، من در مورد کتاب صحبت می کنم دین و سلامت توسط جیمز جیمز وال ولش او نوشت که چگونه سربازانی که در طول جنگ جهانی دوم از نظر ذهنی و عاطفی شکسته شده بودند ، با وجود تمام توانبخشی هایی که به آنها داده شد ، نتوانستند از تجربیات خود رهایی یابند. فقط از طریق بیداری روحانی آنها دوباره کامل شدند. من از پست وبلاگ نقل قول می کنم:

“هنگامی که دکتر والش دریافت که اختلالات گزارش شده توسط این سربازان شکسته یک مشکل واقعی پزشکی پس از توسل به مشاوره و روش های دیگر نیست ، او دریافت که اگر سرباز بتواند به ایمان دینی خود بازگردد و / یا قدرت شفابخش خدا را به عنوان پادزهر بپذیرد از نظر مشکلات خیالی ، وضعیت روحی او عمیقا تحت تأثیر مثبت قرار گرفت.

“من نیز از کودکی ایمان را ترک کردم. اما بعداً ، در میان بسیاری از تجربیات وحشتناک ، راه بازگشت را پیدا کردم. من نیز یک نوع تجربه خارج از بدن داشتم که به نظر حقیر ، باعث چرخش فوری 180 درجه در زندگی من شد و راه حل ها فراوان بود.

“داستان بسیار طولانی در مورد جزئیات در اینجا ، اما همانطور که من می بینم ، این ایده این است که دین و بازگشت به خدا ، آنطور که ما آن را درک می کنیم ، می تواند منجر به انرژی های متفکرانه و لطف شود که ما به سادگی آنها را درک نمی کنیم. بله ، اگر می توانیم آنها برای ما اینجا هستند باور کن شاید برای اولین بار متوجه شدم که به درمانی نیاز دارم که از هیچ نیروی زمینی در دسترس نیست. “امیدوارم اگر دچار نوعی مشکل روحی هستید ، بتوانید به خدا نیز مراجعه کنید.”

“آیا من کاملاً جدید هستم؟”

کسی فقط از شما عکس گرفت ،
نگاهی که در غیر این صورت هرگز نمی دیدی ،
نگاهی به لنز آنها ،
نگاهی که دیگران را در آن دیده اید ،
نگاهی که در آن بلافاصله گم خواهید شد.

شخصی که از او عکس می گیرد باید چه احساسی داشته باشد؟
هیچ کس مال آنها را نمی گیرد ،
به نظر می رسد این یک عمل مهربانانه فداکارانه است ،
یا برخی خواسته های ناخواسته وجود دارد که از پایین آماده می شوند؟
یا فقط انتظارات آرام برای متقابل معمولی؟

هرچه باشد ،
شما هویت خود را ساختید ،
اکنون شما شخص موجود در عکس هستید ، نه آنچه واقعاً می بینید ،
تصویر روی رول واقعی است ،
چگونه این مدل جدید من را دوست دارید؟
– پل ولکین

سلب مسئولیت توسط مری اتوود ، CNHP: من یک متخصص بهداشت طبیعی معتبر (CNHP) هستم ، یک پزشک نیستم. من تشخیص ، تجویز ، درمان یا ادعای پیشگیری ، تسکین یا درمان هرگونه بیماری انسانی را نمی کنم. لطفاً قبل از پیروی از هرگونه توصیه ای که در پست های وبلاگ یا وب سایت خود ارائه می دهم ، به پزشک یا ارائه دهنده خدمات درمانی خود مراجعه کنید.

تصاویری از iStock / g-stockstudio (عمدتا) ، debbiehelbing (مردی که سرباز را آرام می کند) ، پر (شیر و تخم مرغ).

مری اتوود ، CNHP

مری اتوود یک متخصص بهداشت طبیعی معتبر و ثبت نام شده در بخش Weston A است. قیمت در Colorado Springs، Co. از وب سایت وی در TraditionalCook.com دیدن کنید. به ماریا هم سر بزنید راه خود را برای رفاه بپزید DVD (همچنین به عنوان دوره آموزش الکترونیکی موجود است) و حتماً آن را دنبال کنید نکاتی از یک آشپز سنتی وبلاگ.
محصولات ماریا اتوود

راه خود را برای رفاه بپزید



دیدگاهتان را بنویسید