مزایای شیر A2 برای ورزشکاران – رژیم غذایی پیاز کلی


آیا در مورد اینکه محصولات لبنی در برنامه رژیم غذایی متعادل شما برای شیوه زندگی فعال شما جای می گیرد ، گیج شده اید؟ محصولات لبنی سرشار از چندین ماده مغذی مهم برای کارآیی هستند ، از جمله پروتئین ، ویتامین D ، کلسیم و پتاسیم. با این حال ، برای برخی افراد ، محصولات لبنی می تواند باعث ناراحتی معده شود. اگر نگران علائم مصرف لبنیات هستید اما نمی خواهید مواد مغذی موجود در آن را از دست بدهید ، ممکن است از آزمایش شیر A2 سود ببرید. در این پست ، ما نگاه می کنیم که A2 Milk چیست ، مزایای A2 Milk برای ورزشکاران و چگونه می توانید این محصول را در رژیم غذایی خود قرار دهید تا نیازهای شما را به عنوان یک ورزشکار یا فرد فعال برآورده کند.

با تشکر از a2 شیر برای حمایت از این پست! مثل همیشه ، همه نظرات متعلق به من است و من فقط با کسانی مشارکت می کنم که دارای فلسفه و ارزش های مشابه هستند.

شیر a2 چیست؟

نام شیر a2 از پروتئین A2 موجود در شیر گاو گرفته شده است. شیر معمولی گاو حاوی پروتئین های بتا کازئین A1 و A2 است ، در حالی که شیر A2 فقط پروتئین A2 دارد. به طور خاص ، شیر a2 از گاوهایی است که به طور طبیعی فقط پروتئین A2 تولید می کنند و هیچ A1 ندارند.

فواید شیر a2 برای هضم غذا

یکی از مزایای شیر A2 این است که چون فقط پروتئین A2 دارد ، هضم آن آسان تر است و بنابراین به جلوگیری از ناراحتی معده برای برخی افراد کمک می کند. این امر به این دلیل است که تفاوت کمی در توالی اسید آمینه پروتئین های A2 در مقایسه با پروتئین های A1 وجود دارد و بنابراین پروتئین ها به طور متفاوتی هضم می شوند.

a2 شیر با میوه

مطالعه ای از دانشگاه پردو نشان داد برخی از افرادی که از ناراحتی معده پس از نوشیدن شیر معمولی رنج می برند ، اگر از شیر حاوی پروتئین A2 استفاده کنند ، علائم خود را به میزان قابل توجهی کاهش می دهند. اگر شما توانسته اید شیر بز یا گوسفند را بدون هیچ مشکلی مصرف کنید ، احتمالاً به این دلیل است که این محصولات بیشتر فقط حاوی پروتئین A2 هستند.

رفاه و پایداری حیوانات مزارع لبنی a2

همانطور که می دانید ، ما در Kelly Onions Nutrition عمیقا نگران پایداری و شیوه های ایمن کشاورزی هستیم ، بنابراین بسیار خوب است بدانید که همه مزارع لبنی A2 دارای گواهینامه Validus برای رفاه حیوانات هستند. این بدان معناست که آنها یک برنامه جامع برای بازرسی و ارزیابی گاوهای شیری را دنبال می کنند که توسط وزارت کشاورزی ایالات متحده (USDA) و سازمان بین المللی استاندارد (ISO) پشتیبانی می شود. برای حفظ این گواهینامه ، کشاورزان باید در ممیزی ها ، بازرسی ها و آموزش ها شرکت کنند تا اطمینان حاصل شود که مراقبت از حیوانات آنها با استانداردها مطابقت دارد ، که شامل رفتار مناسب با حیوانات ، روش های بهداشت گله ، غذا و آب با کیفیت بالا و مسکن ای است که باعث راحتی و مراقبت کافی از حیوانات می شود. نیازهای ویژه حیوانات

رویکرد یکپارچه A2 Milk به پایداری نه تنها رفاه حیوانات ، بلکه رفاه کارگران آنها و تأثیر مدل کسب و کار آنها بر محیط زیست را نیز در نظر می گیرد. برنامه پایداری آنها چندین مولفه کلیدی مدیریت محیط زیست در صنایع لبنی را شامل می شود ، از جمله حفظ کیفیت خاک و آب ، کاهش انتشار گازهای گلخانه ای ، افزایش تنوع زیستی مزرعه و کاهش ضایعات.

اکنون که مزایای گوارشی و محیطی شیر A2 را درک کرده اید ، بیایید در مواد مغذی موجود در شیر A2 که عملکرد ورزشی را پشتیبانی می کنند ، غوطه ور شویم.

فواید تغذیه ای شیر a2 برای ورزشکاران

برای برخی افراد ، حذف محصولات لبنی به دلیل عدم تحمل لاکتوز یا حساسیت به لبنی ضروری است. با این حال ، اخیراً روندی از مردم مشاهده شده است بدون این شرایط در مورد محصولات غیر لبنی نیز صدق می کند. این ممکن است به دلیل نگرانی در مورد ناراحتی احتمالی معده یا فقط پیروی از روندهایی باشد که توسط اینفلوئنسرهای رسانه های اجتماعی ترویج شده است.

نکته این است که بسیاری از جایگزین های غیر لبنی ، مانند شیر بادام یا جو دوسر ، مواد مغذی و فواید یکسانی مانند محصولات شیر ​​گاو واقعی ندارند. برای ورزشکاران ، این بدان معناست که مواد مغذی مهم مانند پروتئین ، ویتامین D ، کلسیم و پتاسیم را از دست می دهند. در مقابل ، شیر a2 حاوی همان مقدار کلسیم و سایر مواد معدنی و مواد مغذی مهم شیر گاو است ، زیرا این شیر واقعی گاو است.

شیر شکلاتی بعد از تمرین

پروتئین ها

پروتئین یک درشت مغذی ضروری است که برای رشد و بهبود عضلات مورد نیاز است. پروتئین به حفظ اندام ها و بافت های شما کمک می کند ، مسئول تعادل مایعات است و حتی بر سلامت سیستم ایمنی شما نیز تأثیر می گذارد. همچنین در تعادل هورمونی و متابولیسم انرژی نقش دارد. a2 Milk در هر فنجان 8 گرم پروتئین فراهم می کند و شامل هر سه آمینو اسید زنجیره ای شاخه دار (یا BCAA) است: لوسین ، ایزولوسین و والین. این اسیدهای آمینه به ویژه برای سنتز پروتئین ماهیچه ها مهم هستند و می توانند به عملکرد و بازیابی ورزشی کمک کنند.

برای ورزشکاران و افراد فعال ، مهم است که 10 تا 20 گرم پروتئین با کیفیت بالا را در مدت 30 دقیقه پس از ورزش مصرف کنید تا ریکاوری عضلات را به حداکثر برسانید. اگر با سرکوب اشتهای بعد از تمرین دست و پنجه نرم می کنید ، منبع مایع پروتئین مانند شیر می تواند راهی عالی برای برآوردن نیازهای بدن شما باشد. با ترکیب یک فنجان شیر a2 با یک مشت آجیل یا ادامام خشک یا افزودن آن به یک نوشیدنی با پروتئین اضافی از ترکیباتی مانند پودر پروتئین یا کره گردو ، می توانید پس از تمرین در یک غذای خوشمزه ، راحت و به راحتی هضم شده نیاز پروتئین خود را برآورده کنید. مسیر.

ویتامین دی.

ویتامین D نقش مهمی در ماهیچه ها و استخوان ها و همچنین در سیستم ایمنی بدن ایفا می کند. این ماده مغذی به بدن کمک می کند تا کلسیم را از روده ها جذب کند ، که برای سلامت استخوان ها مهم است. سطوح پایین ویتامین D با افزایش خطر شکستگی همراه است ، به همین دلیل این ماده مغذی مهم برای جلوگیری از آسیب ورزشکاران است. ویتامین D همچنین می تواند در رشد و ترمیم ماهیچه ها و تنظیم پاسخ های التهابی و ایمنی نقش داشته باشد. غذاهای کمی حاوی ویتامین D هستند ، اما یکی از فواید شیر A2 این است که 1 فنجان 15 درصد از مقدار توصیه شده روزانه ویتامین D را تأمین می کند.

ویتامین D و عملکرد بدنی

کلسیم

کلسیم ، فراوان ترین ماده معدنی در بدن ، برای ساختار استخوان ها و دندان ها و همچنین عملکرد ماهیچه ها ، اعصاب و هورمون ها مهم است. از آنجا که کلسیم برای انقباض ماهیچه ها مورد نیاز است ، کمبود آن می تواند باعث گرفتگی عضلات ورزشکاران شود. علاوه بر این ، هر ورزشکاری با RED-S در معرض از دست دادن استخوان و شکستگی قرار دارد و بنابراین باید از مصرف کافی کلسیم اطمینان حاصل کند. برای تأمین نیازهای کلسیم ، 1 لیوان شیر a2 25 درصد از توصیه روزانه برای دریافت کلسیم را تأمین می کند.

پتاسیم

پتاسیم یک الکترولیت است که به حفظ سلامت استخوان ها و تنظیم انقباضات ماهیچه ای ، فشار خون و ضربان قلب کمک می کند. همچنین برای هیدراتاسیون مناسب مهم است و اغلب در طول تمرینات شدید در عرق از بین می رود. در 1 لیوان شیر a2 ، می توانید 8 درصد از میزان توصیه شده روزانه پتاسیم را مصرف کنید.

هیدراتاسیون

کم آبی بدن در ورزشکاران می تواند منجر به کاهش عملکرد ، خستگی زودرس ، گرفتگی عضلات ، سردرد و در شرایط شدید ، گرمازدگی و نارسایی اعضای بدن شود. عدم هیدراتاسیون مناسب نیز مانع بازیابی می شود. در واقع ، از دست دادن فقط 1-2 of از وزن بدن در مایعات منجر به اختلال استقامت و عملکرد شناختی می شود. شیر A2 می تواند بر میزان مصرف روزانه مایعات شما حساب کند ، در حالی که سایر مواد مغذی فوق را نیز ارائه می دهد ، که عملکرد را نیز پشتیبانی می کند.

نحوه استفاده ورزشکاران از شیر a2

لطفا توجه داشته باشید که a2 Milk 100٪ شیر گاو است و همینطور است نه مناسب برای افرادی که از نظر پزشکی عدم تحمل لاکتوز تشخیص داده اند یا کسانی که به آب پنیر یا شیر حساسیت دارند. با این حال ، اگر هنگام خوردن شیر ناراحتی معده دارید و هیچ کدام از این تشخیص ها را دریافت نکرده اید ، می توانید شیر a2 را به رژیم غذایی خود اضافه کنید. توصیه می کنم با مقدار کمی از 2 قاشق غذاخوری در روز شروع کنید ، تا زمانی که علائم GI را کنترل می کنید تا یک لیوان کامل کار کنید.

a2 شیر با بلغور جو دوسر

در اینجا چند ایده برای گنجاندن شیر A2 در رژیم غذایی شما وجود دارد:

  • بعد از تمرین آن را به عنوان میان وعده میل کنید
    • a2 شیر حاوی پروتئین و کربوهیدرات است که برای مکمل بعد از تمرین مهم است. سعی کنید 1 فنجان شیر a2 را با یک مشت ادامام خشک شده برای پروتئین اضافی و یک تکه میوه برای کربوهیدرات اضافی جفت کنید.
  • برای افزایش مواد مغذی ، جو دوسر یا جو دو سر را به مدت یک شب مخلوط کنید
  • از آن به عنوان پایه در اسموتی صبح استفاده کنید
  • قبل از تمرین ، برای میان وعده غلات یا موسلی بخورید
  • خامه A2 را به قهوه خود اضافه کنید
  • از آن برای تهیه ماست خانگی استفاده کنید

اگر برای افزایش عملکرد و جلوگیری از ناراحتی در دستگاه گوارش به کمک نیاز دارید ، با ما تماس بگیرید تا در مورد خدمات آموزش تغذیه 1-1 ما بیشتر بدانید.



دیدگاهتان را بنویسید