برای کسانی که در طول روز وعده های غذایی کوچک می خورند ، میان وعده هایی که به خوبی سفر می کنید چیست ، عجله نکنید و به عنوان جایگزینی سالم برای چیزهای بد مانند چیپس ، تنقلات و غیره عمل کنید: تغذیه


من همچنین بادام ، هویج و سیب را برای کارهای بسیار سریع انجام می دهم ، اما موارد زیر را با هم ترکیب می کنم:

  • جو دوسر و ادویه جات ترشی جات در ظرف در بسته + قمقمه با آب گرم

  • اگر یخچال دارید – جو را یک شبه در ظرف دربسته بپزید

  • ناز (پوست کوچک پرتقال)

  • موز

  • خیار خرد شده

  • فلفل دلمه ای خرد شده

  • یک تورتیلا غلات کامل کوچک یا یک تکه نان سبوس دار

  • کراکر غلات کامل یا کتان

  • چهل آجیل / ظروف کوچک کره آفتابگردان یا برای ترکیب با میوه ها ، سبزیجات ، بلغور جو دوسر ، کراکر ، تورتیلا ، نان – (داشتن این گزینه واقعاً کمک می کند زیرا پروتئین اضافه می کند و شما را برای مدت طولانی سیر نگه می دارد)

  • تنقلات دریایی

  • ذرت بو داده

  • گردو ، پکن و غیره (فقط چند نوع روی بادام)

همه این موارد مرا به کار ، سفرهای جاده ای ، عروسی ها برد ، و هر بار برنامه غذایی من را به طور جدی نجات داد. من همه چیز را قبل از موعد در کیسه ها یا ظروف توزیع می کنم ، بنابراین همه آنها فقط “چنگ می زنند و می روند” و شما به طور تصادفی پرخوری نمی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید