وزیر بهداشت بلوک زایمان بیمارستان شاهرود را به علت نقص تجهیزات پزشکی افتتاح نکرد


وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی ساختمان بلوک زایمانی بیمارستان بهار شاهرود را به دلیل نبود تجهیزات کامل پزشکی افتتاح نکرد.

به گزارش به نقل از ایرنا، حمید نام آور، رئیس بیمارستان بهار شاهرود افزود: با وجود قرار داشتن افتتاح بلوک زایمان این بیمارستان در برنامه سفر اعلام شده وزیر بهداشت به رسانه‌ها ، دکتر وزیر بهداشت اعلام کرد که این طرح را به دلیل کامل نبودن تجهیزات افتتاح نمی‌کند.

حمید نام آور افزود: برای تجهیز بلوک زایمانی بیمارستان بهار شاهرود به ۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی گفت: افتتاح بخش اطفال این بیمارستان نیز به حدود چهار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد. دو آمبولانس مجهز به امکانات ICU نیز برای ارتقای خدمات به شهروندان نیاز است.

رئیس بیمارستان بهار شاهرود افزود: قطب تخصصی بیمارهای قلب و عروق اطفال در مرکز استان سمنان قرار دارد.  برای انتقال نوزادان و بیماران قلب و عروقی به مرکز استان باید آمبولانس‌های مجهز به امکانات ICU در اختیار بیمارستان بهار شاهرود قرار گیرد.

به گفته وی، هم‌اکنون دو آمبولانس قدیمی و فاقد امکانات ICU مربوط به سال ۲۰۰۸ و ۲۰۱۴ میلادی در این بیمارستان برای ارائه خدمات به شهروندان مستقر هستند که کافی نیست.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در این سفر با شاهرود درمانگاه رضوی شاهرود و طرح تکمیلی مرکز جامع سلامت خانخودی بیارجمند را افتتاح کرد.

Print Friendly, PDF & Email

دیدگاهتان را بنویسید