مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی وزارت بهداشت تمدید شد


مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا 2 مهر تمدید شد.

به گزارش ، بر اساس اعلام وزارت بهداشت مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی وزارت بهداشت که تا قبلا تا 31 شهریور اعلام شده بود تا 2 مهر تمدید شد.

در این آزمون که 28 مهر برگزار می شود، بیش از 53 هزار نفر ثبت نام کرده اند و حدود 25 هزار نفر استخدام می شود.

سیف الله مردادی، مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت پیش از این اعلام کرده بود: در این آزمون ۲۵ هزار و ۱۲۰ نفر در وزارت بهداشت استخدام می‌ شوند. از این تعداد ۱۴ هزار نفر در حوزه درمان هستند و ۱۰ هزار نفرشان  مربوط به گروه پرستاری است. حدود ۷۵۰۰ نفر در حوزه درمان و حدود ۳۵۰۰ نفر نیز در حوزه فوریت های پزشکی، به کار گرفته می شوند.

به گفته مرادی متقاضیان می توانند برای دریافت دفترچه راهنما و ثبت نام در آزمون به سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی https://hrtc.ir مراجعه کنند.

مدیر کل منابع انسانی وزارت بهداشت افزود: به دلیل تاخیر در انتشار دفترچه و بازشدن سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی، تاریخ برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت، روز ۲۸ مهرماه است و در تلاش هستیم که نتایج این آزمون تا ۲۱ آبان ماه اعلام شود.

مرادی تاکید کرد: با دستور وزیر بهداشت، داوطلبان پس از قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه، تا پایان سال جذب و در محل کارشان حاضر می شوند.

مدیر کل منابع انسانی وزارت بهداشت تاکید کرد: پیش بینی می کنیم آزمون استخدامی بعدی وزارت بهداشت در پایان امسال یا ابتدای سال آینده پس از برآورد نیروهای مورد نیاز حوزه سلامت، برگزار شود.

برای دریافت دفترچه راهنمای آزمون و اصلاحیه آن به فایل های زیر مراجعه کنید.

اخبار مرتبط

زمان آزمون استخدامی وزارت بهداشت تغییر کرد

۴ هزار بهورز در آزمون استخدامی وزارت بهداشت جذب می شوند

دفترچه اصلاحیه آزمون استخدام وزارت بهداشت منتشر شد

پرستاران فعال در کرونا در آزمون استخدامی وزارت بهداشت امتیاز ویژه دارند

۱۲هزار پرستار امسال استخدام می شوند