زمان رأی گیری انتخابات نظام پرستاری افزایش یافت


زمان اخذ آرای ششمین دوره انتخابات سازمان نظام پرستاری از ساعت 7 صبح تا 20 روز جمعه 7 مهرماه سال جاری، اعلام شد.

به گزارش ، پیش تر، سعید کریمی، رئیس ستاد اجرایی مرکزی ششمین دوره انتخابات هیات مدیره های نظام پرستاری زمان اخذ رأی در این انتخابات را از ساعت 8 تا 19 روز جمعه 7 مهر اعلام کرده بود.

وی افزود: با توجه به درخواست ستادهای اجرایی برخی دانشکده ها و دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مبنی بر تغییر ساعت آغاز و پایان اخذ رأی و همپوشانی آن با شیفت های صبح، عصر و شب، ساعت اخذ رأی در سراسر کشور از ساعت 7 صبح تا 20 روز جمعه مورخ 7 مهرماه سال جاری اعلام شد.

پیش از این علیرضا رحیم نیا، رئیس هیات نظارت بر ششمین دوره انتخابات نظام پرستاری و مدیرکل دفتر بازرسی وزارت بهداشت و پاسخگویی به شکایت وزارت بهداشت اعلام کرده بود: از ۴۱۱۴ نفر داوطلب انتخابات این دوره سازمان نظام پرستاری ۱۰۵ نفر رد صلاحیت شده بودند که معادل ۱.۴ درصد داوطلبان است. با این حال وزارت بهداشت در مرحله تجدیدنظر خواهی، صلاحیت ۴۵ از رد صلاحیت شدگان را تأیید کرد.

ششمین دوره انتخابات هیات مدیره های نظام پرستاری 7 مهر در 160 شهر برگزار می شود و بعد از آن با انتخاب نمایندگان هیئت مدیره ها، اعضای شورای عالی و رئیس کل این سازمان برای مدت چهار سال انتخاب می شوند.

منبع: وبدا

اخبار مرتبط:

صلاحیت ۴۵ نفر دیگر از نامزدهای انتخابات نظام پرستاری تایید شد

۸۵ درصد پرستاران در انتخابات نظام پرستاری شرکت نمی‌کنند

دعوت بنیاد علمی دکتر مداح برای مشارکت عالمانه پرستاران در انتخابات نظام پرستاری

صلاحیت ۹۶ درصد داوطلبان انتخابات نظام پرستاری تایید شد

انتقاد معاون پرستاری از حرکت نمایشی میرزابیگی در آستانه انتخابات نظام پرستاری

 در کانال واتس اپ عضو شوید