مرکز جامع سلامت سعیدی نژاد در محرومترین منطقه جنوب تهران افتتاح شد


مرکز جامع سلامت روستایی سعیدی نژاد امروز به همت یک خیر صنعت دارو در جاده نظامی ورامین افتتاح شد.

به گزارش ، درهای مرکز جامع سلامت سعیدی نژاد به همت سعید سعیدی نژاد، کارآفرین و خیر ممتاز کشور امروز با حضور حسین فرشیدی، معاون وزیر بهداشت در جاده نظامی ورامین به روی مردم باز شد.

جاده نظامی یکی از محرومترین مناطق جنوب تهران است که به خصوص از نظر خدمات بهداشتی با کمبودهای زیادی مواجه است. احداث مرکز جامع سلامت در این منطقه که به همت یک خیر به سرانجام رسیده است، برای مردم این منطقه فصلی نو برای بهبود سلامت محسوب می شود.

 حسین فرشیدی معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مراسم افتتاح این مرکز گفت: نقش مردم و مسئولیت اجتماعی سازمانها برای تحقق سلامت مردم، بسیار مهم و اساسی است و اگر همت آقای سعیدی نژاد نبود مردم این منطقه محروم امروز این مرکز سلامت را نداشتند.

وی افزود: چنین اقداماتی نشان از تفکری زیبا و خدمتگزارانه دارد. ثمرات این اقدام خیرانه گسترده است و قابل ارزشگذاری نیست.

تامین سلامت برای محرومترین مردم جنوب پایتخت

حسین قناعتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران نیز در این مراسم گفت: همه می دانیم که امر بهداشت بر درمان اولویت دارد بنابراین تلاش معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تهران این است که با کمک خیرین در جهت بهبود وضعیت بهداشت سلامت استان تهران به خصوص مناطق محروم آن قدم بردارد.

علیرضا اولیائی منش معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران نیز گفت: منطقه جاده نظامی ورامین در جنوب تهران  جزو محرومترین مناطق کشور از حیث خدمات سلامت است و تأسیس این مرکز اقدامی جدی برای ارتقای وضعیت سلامت منطقه خواهد بود.

مرکز جامع خدمات سلامت سعیدی نژاد به یاد مرحوم حاج عباس سعیدی نژاد و مرحوم حاج محمد مهدی سعیدی نژاد دو خیر فعال در حوزه صنعت داروسازی ایران بنا شده است و به واسطه این دو خیر شرکت داروسازی تهران شیمی برای ادای مسئولیت اجتماعی خود به مردم محروم جنوب تهران با احداث این مرکز نقش اصلی را به عهده داشته است.