معرفی ساده تکنیک برای رژیم کتوژنیک هدفمند

برنامه رژیم کتوژنیک 28 روزه رژیم کتوژنیک مدیترانه ای بهترین رژیم لاغری سریع و سالم … از دست دادن وزن زیاد و ناگهانی یا رژیم کتوژنیک. پیشنهاد میکنم اگر به تمام مواد لازم برای تهیه این ناهار کتوژنیک دسترسی دارین به هیچ وجه اون رو از دست ندین. اولین کاری که برای تهیه املیت اسپانیایی باید بکنید این هست که یک تابه گود بردارید و روغن زیتون توش بریزید. حالا اونها رو به ظرف مخصوص پخت پزتون که توش روغن زیتون ریختین، اضافه کنید. بعد از چند دقیقه حرارت رو کم کنید تا مغز پخت بشه. تابه حاوی تورتیلا ( یک نوع نان نازک پخته شده از آرد سفید بسیار آسیاب شده هست) رو روی بشقاب بگردونید تا املت به شکل کامل خارج بشه.

رژیم اتکینز یا کتوژنیک ترپچه و پیاز رو از تابه بیرون بیارین اما تابه رو نشورید چون به روغنش نیاز داریم. تیکه های مرغ رو به آب لیمو و روغن زیتون آغشته کنید و همراه با کره و یک مقدار هم نمک و فلفل، توی ظرف مخصوص پختتون قرار بدین. حالا روغن رو با حرارت متوسط گرم کنید. با فرض اینکه میخواین از فر استفاده کنید، اولین قدم این هست که فر رو تا ۴۳۰ درجه فارنهایت (۲۲۵ درجه سانتیگراد) گرم کنید. به عنوان اولین قدم میگو رو با تمام ادویه ها طعم دار کنید. حالا نمک و فلفل رو هم اضافه کنید و کوفته قلقلی ها رو به شکلی که دوست دارین تبدیل کنید.

این بار میخوایم ترکیب ماهی و کره رو آموزش بدیم که در نهایت به یک ناهار کتوژنیک بی نظیر تبدیل میشه. دوم: در یک مخلوطکن، یک قاشق غذاخوری کره غنیشده و یک قاشق غذاخوری روغن MCT را مخلوط کنید. برای سه روز اول هفته، کالری خود را به ۸۰۰-۱۱۰۰ در روز محدود میکنید، که برای این کار، یک رژیم با دقت کنترل شده، شامل برخی از غذاهای فرآوری را دنبال میکنید. این نشون میده کاملا مطابق با اصول رژیم و ناهار کتوژنیک هستش. این نشون میده که کارتون رو خوب انجام دادین.

این نکته رو فراموش نکنید.

از یک قاشق چوبی یا با استفاده از دست های تمیز ( خودم مورد دوم رو ترجیح میدم ) برای ترکیب استفاده کنید. به عنوان نکته دوم باید بدونید که برای این کار باید فر از قبل با دمای 350 درجه فارنهایت گرم کرده باشید. این نکته رو فراموش نکنید. در همین حالت، مواد سس رو(پاستو ، مایونز و ماست) با همدیگه ترکیب کنید. حالا ماهی رو با گل کلم و سس تندوری سرو کنید و اگر دوست داشتین روش جعفری هم بپاشید.

خارج شدن از رژیم کتوژنیک نی نی سایت

نمک و فلفل رو کنار بگذارید. حالا آب لیمو و فلفل رو هم بهش اضافه کنید. پنیر موزارلا و

جعفری خرد شده رو روی قارچ بریزید. روغن زیتون رو در اون بریزید و میگو و مارچوبه رو تو تابه بگردونید تا کاملا پخته بشن. علم نشان میدهد که مصرف چربیهای سرشار از امگا۳ (روغن زیتون و چربی های حیوانی) التهاب بدن را کاهش میدهد و به سلامت بدن کمک میکند. توی قدم آخر باید مقدار کمی روغن زیتون رو هم به تابه ای که کنار گذاشته بودین، اضافه کنید و اجازه بدید سمت دیگه ی تورتیلای اسپانیایی هم خوب بپزه.

یک تابه بزرگ بردارین و اونا رو روی حرارت بزارید. توی قدم بعدی اونها رو توی یک ماهی تابه و روی حرارت متوسط سرخ کنید. حالا اونها رو به چهارقسمت تقسیم کنید تا همبرگرهاتون درست بشن. یک فویل آلومینیومی هم از قبل برای پخت آماده کنید.حالا یک کاسه بزرگ بردارید و فلفل، رزماری، پاپریکا، نمک، مرزنجوش و ریحان رو میکس کنید. برای اولین قدم یک طرف ماهی سالمون رو توی یک ظرف پخت چرب شده قرار بدین. حالا نمک و فلفل رو هم بهش اضافه کنید و اونها رو داخل ماهیتابه سرخ کنید .تخم مرغ ها رو هم همونطوری که دوست دارین، سرخ کنید.

فر رو از قبل با دمای 450 درجه فارنهایت گرم کنید.

گل کلم رو به گلهای کوچک تر تقسیم کنید ( میتونید اونها رو خرد کنید). وقتی پیاز و پیازچه سرد شدن ، اونها رو به تخم مرغ ها اضافه کنید. فر رو از قبل با دمای 450 درجه فارنهایت گرم کنید. توی قدم آخر، میتونید این ترکیب رو با کمک چاشنی مثل سس یا انواع پودر ها سرو و میل کنید. پیاز و ترپچه های خرد شده رو هم به روغن اضافه کنید و در ادامه اضافه کردن نمک هم فراموش نشه.

رژیم جنگجویان کتوژنیک نی نی سایت

همچنین بهتر است بعد از این که تن ماهی شما در آب جوش به مدت ۲۰ دقیقه قرار گرفت، روغن آن دور ریخته شود و فقط از ماهی استفاده کنید. خیلی از افراد تصور میکنن استفاده از تخم مرغ فقط برای صبحانه کتوژنیک کاربرد داره که این کاملا اشتباهه. اگه به دنبال لاغری هستین باید راهکارهایی رو مد نظر قرار بدین که سلامت شما رو تحت کنترل قرار نده . پنیر باقیمونده رو در آخر کار روی چبزیرگرها بریزید.

جالب اینجاست که

آدنوزین در طول روز در بدن ما انباشته خواهد شد و همین امر سبب میشود که ما در طول روز بیداری کمتر و هوشیاری پایینتری را تجربه کنیم و در نتیجه خوابی عمیق در شب را داشته باشیم. همانطور که در طول متن بیان شد، این رژیم عوارضی به همراه دارد که بهتر است آنها را در نظر گرفت. در این وضعیت استفاده از رژیم کتو میتواند برای شخص، بسیار تاثیرگذار باشد و انرژی لازم برای انجام کارهای مختلف را به او خواهد داد.

رژیم کتوژنیک عباسمنش

جالبه بدونید استفاده از این دستور برای آشپزی کتوژنیک در نهایت توی هر سروینگ، ۳ گرم (۲%) کربوهیدرات خالص، ۱ گرم فیبر، ۳۹ گرم (۶۶%) چربی، ۴۲ گرم (۳۱%) پروتئین و ۵۴۳ کالری رو وارد بدنتون میکنه. این فیبر در کرهی بادام زمینی هم یافت میشود. شاید شما هم دربارهی غذاهایی که نه تنها موجب کاهش وزن بلکه باعث از بین رفتن چربیهای شکمی میشوند، شنیده باشید. رژیم کتوژنیک هدفمند، در بین ورزشکاران و افراد فعالی متداول است که رژیم کتو را انتخاب کردهاند و به کربوهیدرات بیشتری نیاز دارند.

اما امروزه همچنان برای افرادی که بدن سالمی دارند اما صرع آنها مقاوم به درمان است، از این رژیم غذایی استفاده میکنند و این عارضه را کنترل مینمایند. به دلیل محدودیت شدید کربوهیدرات در این رژیم غذایی، بدن برای تامین انرژی خود از چربی به جای گلوکز استفاده خواهد کرد. چگونه بدون کربوهیدراتهای غذایی انرژی بگیریم؟ این اجسام کتونی به عنوان جایگزینی برای گلوکز عمل کرده و انرژی موردنیاز مغز را تامین میکنند. این رژیم بیشتر به چربی اشباعشده تاکید دارد که ۹۰ درصد از کالری روزانه فرد را تامین میکند.

دیگه وقتش رسیده که دلی از غذای دریایی بعد از یک آشپزی کتوژنیک در بیارین. برای پتاسیم و منیزیوم را در سبزیجات و آووکادو و همچنین مغزیحجات پیدا کنید. مانند هر رژیم محدود کننده دیگر ، وقتی یک سری مواد غذایی را حذف می کنید، به احتمال زیاد یک سری مواد مغذی مفید را از دست خواهید داد. رژیمها در این بین، بسیار کارآمد هستند و به شما کمک میکنند تا آسانتر از روشهای دیگر وزن کم کنید. کسانی که از رژیم کتوژنیک پیروی می کنند، در ابتدا خیلی سریع تا ۵ کیلو در هفته (یا کمتر) را تجربه میکنند.

قبل از شروع هر رژیم غذایی بهتر است با پزشک متخصص مشورت کنید و متناسب با شرایط بدنیتان رژیم مناسب را انتخاب کنید. در فرهنگهایی که غذا توسط پدربزرگ و مادربزرگ یا با کمک افراد دیگری از خانواده تهیه میشود، طبیعتاً افراد بیشتری، باید تحت آموزشهای لازم برای اجرای صحیح رژیم کتوژنیک قرار بگیرند. برای تهیه سالاد هم یک ظرف مناسب توی آشپزخونتون انتخاب کنید. مبتلایان به عدم تحمل گلوتن، نیازمند یافتن گزینه های مناسب جایگزین، در تمامی وعده های غذایی از جمله صبحانه هستند که حاوی پروتئین گلوتن نباشد.

کاهو، پیاز قرمز خرد شده، ریحان و آووکادو رو توش بریزید.

مخلوط رو تو ظرف مناسب فر بریزید و به مدت 3 تا 5 دقیقه تو دمای 180 درجه سانتی گراد بپزید. حالا وقتش رسیده تا اون رو در دمای 400 درجه فارنهایت (200 درجه سانتیگراد) در فر بپزید. شقایق پاسخ در نتیجه رژیم کتوژنیک رو برای شرایط من پیشنهاد میکنید یا خیر؟ کاهو، پیاز قرمز خرد شده، ریحان و آووکادو رو توش بریزید. تعویض چربی های حیوانی با چربی های گیاهی مانند آووکادو می تواند به بهبود سطح کلسترول و تری گلیسیرید کمک کند. بعد خامه ترش رو با چاشنی تاندوری مخلوط کنید. Th᠎is artic​le w᠎as cre ated wi​th GSA Conte᠎nt Gene᠎rato r DEMO.

رژیم کتوژنیک 28 روزه نی نی سایت

پس اگر حوصله کار کردن با فر رو ندارین یا بهش دسترسی ندارین، میتونید از گزینه های دیگه ناهار کتویی استفاده کنید. قدم آخر هم نوش جون کردن سالاد با میگو ها هست که دیگه کار خودتونه! پس به هیچ عنوان نباید مواد غذایی که دارای کربوهیدرات است مصرف گردد. به عنوان اولین نکته باید توجه داشته باشید که نباید رنگ پیاز یا ترپچه به رنگ قهوه ای نزدیک بشه. به عنوان اولین نکته باید بگیم که پختن این ناهار کتوژنیک نیاز به فر داره.

رژیم کتوژنیک به چه صورت است

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد اکنون درباره عوارض رژیم لاغری سریع مناسب چه کاری آیا می‌توانید انجام دهید بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید