مشارکت 19 هزار پرستار در انتخابات نظام پرستاری تا ظهر امروز


رئیس ستاد اجرایی مرکزی ششمین دوره انتخابات سازمان نظام پرستاری اعلام کرد: این انتخابات از ساعت 7 امروز با فعالیت 655 صندوق اخذ رأی در حال انجام است و تا ظهر امروز 19 هزار پرستار رأی خود را به صندوق انداخته اند.

به گزارش   سعید کریمی گفت: در این دوره 417 صندوق ثابت و 238 صندوق اخذ رأی سیار در انتخابات فعال هستند که 43 صندوق اخذ رای در تهران است.

علیرضا رحیم نیا، رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات نظام پرستاری پیش از این اعلام کرده بود: از ۴۱۱۴ نفر داوطلب انتخابات صلاحیت 3920 نفر تایید شده و برای عضویت در هیئت مدیره های 159 شهر با هم رقابت می کنند.

رحیم نیا گفته بود: سازمان نظام پرستاری اسامی حدود ۲۶۰ هزار پرستارواجد شرایط رأی دادن را در اختیار وزارت بهداشت قرار داده است و نظارت الکترونیکی بر این انتخابات در سه مرحله انجام ی شود مرحله اول استعلام کد ملی از سازمان ثبت احوال است. کنترل دوم در رابطه با این است که فرد فقط یک بار رای دهد و کنترل سوم تطبیق مشخصات فرد با فهرستی است که سازمان نظام پرستاری از حدود ۲۶۰ هزار پرستار در اختیار ما قرار داده است.

260 هزار پرستار حق رأی دارند

کریمی رئیس ستاد اجرایی این انتخابات نیز امروز به همراه رحیم نیا رئیس هیئت نظارت مرکزی بر انتخابات نظام پرستاری از 5 شعبه اخذ رأی در تهران بازیدید کرد گفت: در این انتخابات هیئت مدیره های 159 شهر که هر کدام 9 عضو دارند انتخاب می شوند

وی افزود: خوشبختانه از صبح امروز با مشارکت پرستاران در سراسر کشور انتخابات پرشور بوده است و امیدواریم نمایندگانی انتخابات شوند که با هماهنگی و هم افزایی، مشکلات پرستاران برطرف شود.

معاون درمان وزیر بهداشت با اشاره به آغاز شمارش آرا از امشب، گفت: نتایج اولیه انتخابات بر اساس آیین نامه اعلام می شود و پس از رسیدگی به اعتراضات احتمالی، نتایج نهایی اعلام می شود.

به گفته وی این انتخابات از ساعت 7 صبح امروز آغاز شده و تا ساعت 20 ادامه خواهد داشت.

اخبار مرتبط

صلاحیت ۴۵ نفر دیگر از نامزدهای انتخابات نظام پرستاری تایید شد

۸۵ درصد پرستاران در انتخابات نظام پرستاری شرکت نمی‌کنند

هوای تازه در نظام پرستاری

ادعای عجیب رئیس کل سازمان نظام پرستاری

دعوت بنیاد علمی دکتر مداح برای مشارکت عالمانه پرستاران در انتخابات نظام پرستاری

صلاحیت ۹۶ درصد داوطلبان انتخابات نظام پرستاری تایید شد

انتقاد معاون پرستاری از حرکت نمایشی میرزابیگی در آستانه انتخابات نظام پرستاری

جزییات برگزاری ششمین دوره انتخابات نظام پرستاری اعلام شد

 در کانال واتس اپ عضو شوید