مجوز استخدام ۲۵ هزار نیروی درمانی صادر شد


معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: مجوز استخدام ۲۵ هزار نیروی جدید در این وزارتخانه  صادر شده و آزمون استخدامی وزارت بهداشت 21 مهر برگزار می شود.

به گزارش ، بهروز رحیمی افزود: استخدام در وزارت برای کادر درمانی و رشته هایی مانند بهداشت، درمان، فوریتهای پزشکی و پرستاری است.

وی گفت: طی مذاکرات و پیگیری های وزارت بهداشت با سازمان امور اداری و استخدامی و سازمان برنامه و بودجه کشور بر اساس نیاز وزارتخانه، ۷۵ هزار نیرو جدید درخواست کردیم که قرار است در سه مرحله جذب این تعداد نیرو انجام شود. در مرحله اول استخدام شامل ۲۵ هزار نیرو است.

معاون توسعه منابع و مدیریت وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: متناسب با افتتاح طرح های وزارت بهداشت در مرحله دوم، ۲۵ هزار نیروی دیگر نیز امسال در این وزارتخانه استخدام خواهند شد.

بر اساس اعلام قبلی سیف الله مردادی، مدیر کل منابع انسانی وزارت دفترچه ثب نام در آزمون استخدامی وزارت بهداشت 21 شهریور در سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی منتشر و ثبت در این آزمون آغاز شد.

وی افزود: داوطلبان برای شرکت در آزمون استخدام وزارت بهداشت 10 روز برای ثبت نام در این آزمون فرصت دارند.

آزمون استخدام وزارت بهداشت 21 مهر برگزار می شود

آزمون استخدامی وزارت بهداشت، روز جمعه ۲۱ مهر در سراسر کشور برگزار می شود.

عباس عبادی، معاون پرستاری وزیر بهداشت نیز پیش از این اعلام کرد: حدود ۱۲ هزار نفر از ۲۵ هزار نیرویی که در آزمون استخدامی وزارت بهداشت جذب می شوند، پرستاران هستند و نیروهای طرحی فعال در کرونا در این آزمون امتیاز ویژه دارند.

عبادی تاکید کرد: پس از برگزاری‌ آزمون، پرستاران وارد فرآیند گزینش می‌شوند که ۴ تا ۶ هفته زمان می‌برد و امیدواریم تا پیش از روز پرستار این فرایندها انجام شود تا شرمنده همکاران نشویم.

معاون پرستاری وزیر بهداشت گفت:  از تعداد ۲۵ هزار نفر مجوز استخدامی وزارت بهداشت ۵۰ درصد سهم گروه پرستاری است که ۸۸۸۰ نفر پرستار مستقیم در بخش درمان، ۳۵۰۰ نفر در اورژانس‌های پیش بیمارستانی و ۲۷۰ نفر بهیار خواهند بود.

اخبار مرتبط

ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت از عصر امروز آغاز می‌شود: مجوز استخدام ۲۵ هزار نیروی درمانی صادر شد

۱۲هزار پرستار امسال استخدام می شوند: مجوز استخدام ۲۵ هزار نیروی درمانی صادر شد

اختلاف وزارت بهداشت و سازمان برنامه بر سر آزمون استخدامی: مجوز استخدام ۲۵ هزار نیروی درمانی صادر شد