نتایج نهایی آزمون استخدامی دانشگاه‌های علوم پزشكی اعلام شد


نتایج نهایی آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشكی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی، زابل، سمنان، ایرانشهر، اراك، علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، ارومیه، بجنورد، بیرجند، البرز و سازمان انتقال خون كشور در سال 1401 اعلام شد.

به گزارش ، سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: آن دسته از متقاضیانی كه در آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شهید بهشتی، زابل، سمنان، ایرانشهر، اراک، علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، ارومیه، بجنورد، بیرجند، البرز و سازمان انتقال خون کشور در تاریخ 1401/7/22 شرکت کرده اند می توانند برای  آگاهی از نتایج این آزمون به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش مراجعه کنند.

بر اساس این گزارش، این افراد برای بررسی مدارک و انجام مصاحبه به مراجع ذیربط مراجعه کرده اند، می‌رساند که كارنامه نهایی آزمون در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org قرار گرفته است.

داوطلبان هر یک از این دستگاه ها پس از دریافت نتیجه مندرج در کارنامه آزمون، در صورت قبولی، می بایست براساس توضیحات ذیل این اطلاعیه برای انجام سایر اقدامات بعدی به درگاه اطلاع رسانی دستگاه موردنظر خود به شرح جدول زیر مراجعه و براساس توضيحات مندرج در درگاه مربوطه، اقدام و اطلاعات مربوط به ادامه روند استخدامی خود را کسب کنند.

داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده نتایج این آزمون به این صفحه مراجعه کنند.

  بر اساس این اطلاعیه  استخدام پذيرفته شدگان در آزمون که مراحل قانونی را طی نموده باشند، منوط به تأيید هسته گزینش دانشگاه مربوطه و توانمندی هاي جسمی، روانی، ذهنی و حرکتی افراد توسط واحد طب کار موسسه يا کمیسیون پزشكی طبق شیوه‌نامه سلامت جسمانی و روانی وزارت متبوع است.