معرفی سرویس تزریقات در منزل هومکا


برای همه ما پیش آمده که برای تزریقات دارو و وصل سرم به درمانگاه و بیمارستان مراجعه کنیم. مراجعه به درمانگاه به‌ویژه زمانی که ناخوش احوال و بیمار هستیم چندان خوشایند نیست و خود می‌تواند انرژی و قوای بدن را تحلیل ببرد. تردد در شهر و ماندن در صف بیماران نمی تواند تجربه خوشایندی برای ما رقم بزند اما در این مطلب می‌خواهیم راه جایگزینی معرفی کنیم که راه تزریقات آسان را برای ما فراهم می‌کند.

مجموعه هومکا، پیشرو در ارائه مراقبت‌های بهداشتی و درمانی در منزل خدماتی را برای عموم هموطنان فراهم کرده است که از آن طریق می‌توان از فرآیند تزریقات و وصل سرم در منزل بهره برد. تزریقات در منزل هومکا توسط پرستاران مجرب انجام می‌شود و در روز و ساعتی که خود هماهنگ کرده‌اید پرستار یا پزشک از طرف مجموعه هومکا به منزل شما اعزام می‌شود.

تزریق سرم در منزل

تزریق سرم در منزل یکی از پرکاربردترین روش‌های درمانی برای بیماران است و در شرایطی مثل مسمومیت‌های غذایی، اسهال، استفراغ و ضعف بدنی که میزان مایعات بدن کاهش پیدا می‌کند تاثیر درمانی قابل توجهی دارد. سرم تراپی یکی از بهترین راهکارها برای بازگرداندن شرایط طبیعی بیمار است زیرا با تامین مایعات و مواد ضروری خون، انرژی فرد را ارتقا می‌دهد. وصل سرم در منزل توسط پرستاران با تجربه یکی دیگر از خدمات مجموعه هومکا به شمار می‌رود که در منزل شما و بدون مراجعه به درمانگاه قابل انجام است.

تزریق آمپول در منزل

به طور کلی، تزریق آمپول یکی از راهکارهای موثر و سریع‌الاثر در طول دوره درمان است که باید به موقع و به درستی انجام شود. با بهره بردن از خدمات تزریق آمپول در منزل دیگر لازم نیست برای هر بار تزریق مسیر خانه تا درمانگاه را طی کنید. در این سرویس، پرستار از طرف مجموعه هومکا به منزل شما اعزام شده و با بهترین عملکرد و رعایت اصول بهداشتی کار تزریقات را انجام می‌دهد.

آسان شدن فرآیند تزریق برای کودکان و سالمندان

اگر آمپول یا سرم برای کودکان تجویز شده باشد مراجعه مکرر به درمانگاه قطعا یک معضل است چرا که کودک در چنین مواردی بی‌تاب و بی‌قرار است و مدیریت چنین شرایطی می‌تواند کلافه کننده و عذاب‌آور باشد. در چنین مواردی دریافت خدمات تزریقات در منزل هم برای کودک و هم والدین بسیار مفید است و می‌تواند مسیری آسان و مطمئن برای انجام تزریقات باشد. برای سالمندان نیز به دلیل شرایط جسمانی و ضعف بدنی مراجعه به درمانگاه برای تزریقات سخت و دشوار است از این‌رو می‌توان با کمک تزریقات در منزل هومکا، بدون دغدغه و نگرانی و بدون نیاز به مراجعه به درمانگاه دوره درمان خود را سپری نمائید.

مزایای تزریقات در منزل چیست؟

تزریفات در منزل یکی از شیوه‌های نوین خدمات پزشکی و مراقبتی است که توسط مجموعه هومکا ارائه می‌شود. برخی از مزایای تزریقات در منزل شامل موارد زیر است:

•             صرفه جویی در وقت و انرژی شما و اختصاص زمان بیشتر برای استراحت کردن

•             آسان و بدون دردسر و بدون نیاز به خارج شدن از منزل

•             تزریق صحیح و دقیق توسط پستاران و پزشکان باتجربه

•             عدم نیاز به مراجعه به درمانگاه و در نتیجه دوری از آلودگی شهری و میکروبی

•             امکان هماهنگی سریع و فوری بدون نیاز به انتظار در صف پذیرش

در صورتی که نیاز به تزریقات متناوب و مکرر باشد خدمات تزریق در منزل احساس راحتی را برای شما میسر می کند. برای استفاده از خدمات تزریقات در منزل یا سرم در منزل هومکا می‌توانید به وبسایت این مجموعه به آدرس www.homeca.ir مراجعه نمائید.