حمایت انجمن مرآت از انتصاب معاون فنی اداره کل تجهیزات پزشکی


انجمن رفع موانع و انتقال تکنولوژی و دانش های نوین به تولیدکنندگان، تامین کنندگان و متخصصین تجهیزات و ملزومات پزشکی،آزمایشگاهی، دندانپزشکی و دارویی و خدمات فنی مهندسی و کنترل کیفی ایران (مرآت) طی نامه ای از انتصاب معاون فنی اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت قدردانی کرد.

به گزارش به نقل از روابط عمومی انجمن مرآت، دکتر علیرضا چیذری، عضو هیات مدیره و مدیر اجرایی این انجمن در نامه ای به دکتر جلال غفارزاده، مدیر کل تجهیزات و ملزومات پزشکی وزارت بهداشت از انتصاب دکتر اسحاق عامری به سمت معاون فنی این اداره کل قدردانی کرد.

مدیر اجرایی انجمن رفع موانع و انتقال تکنولوژی و دانش های نوین به تولیدکنندگان ، تامین کنندگان و متخصصین تجهیزات و ملزومات پزشکی،آزمایشگاهی، دندانپزشکی و دارویی و خدمات فنی مهندسی و کنترل کیفی ایران در این نامه نوشت: آفای دکتر عامری در سالهای متمادی خدمت خاطره ای خوش در تسهیل زنجیره تأمین و رواداری ارباب رجوع و حفظ حقوق مصرف کننده به جا گذاشته است که قطعا در ذیل توجهات و درایت و مدیریت حضرت عالی پویاتر و خردگراتر باعث تحول خواهد شد.

دکتر جلال غفارزاده، مدیر کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو 22 فروردین امسال طی حکمی اسحاق عامری سیاهوئی را به سمت معاون فنی این اداره کل منصوب کرد.