وزیر بهداشت: 10 هزار میلیارد تومان برای اجرای فوق العاده خاص کارکنان سلامت تصویب شد


وزیر بهداشت گفت: اعتبار 10 هزار میلیارد تومانی برای اجرای فوق العاده خاص پرستاران و همه کارکنان سلامت است و امسال اجرایی می شود.

به گزارش ، دکتر بهرام عین اللهی امروز در حاشیه برگزاری آزمون دستیاری افزود: مصوبه فوق العاده خاص کارکنان نظام سلامت از امسال اعمال می شود و اعتبار 10 هزار میلیارد تومانی آن در بودجه امسال دیده شده است.

وی گفت: با توجه به نیازهایی که در جامعه ما وجود دارد بحث پرداخت فوق العاده خاص را از دو سال پیش به صورت مستمر آغاز و سال گذشته در صحن علنی مجلس از نمایندگان مجلس درخواست و آن را پیگیری کردیم که با تلاش رئیس سازمان برنامه و بودجه، این مصوبه به تصویب رسید.

دکتر عین اللهی افزود: ۱۰ هزار میلیارد تومان برای فوق العاده خاص کارکنان حوزه سلامت در سال جاری نظر گرفته شده است. آیین نامه اجرایی آن در کمیته ها در حال تدوین است و پس از تدوین جزئیات آن به اطلاع همه کارکنان سلامت خواهد رسید.

به گزارش ، وزارت بهداشت حدود 450 هزار نیروی بالینی دارد و این اعتبار 10 هزار میلیارد تومانی در سال 1403 قرار است بر اساس آیین نامه ای که تدوین و تصویب خواهد شد بین این نیروها شامل همه کارکنان بالینی توزیع شود.



Source link