سرپرست اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت منصوب شد


با برکناری روح الله مزینانی، مدیر کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت، رئیس سازمان غذا و دارو امروز جلال غفارزاده را به عنوان سرپرست اداره کل تجهیزات پزشکی منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری ، دکتر حیدری محمدی امروز (چهارشنبه سوم اسفند) طی حکمی دکتر جلال غفارزاده، سرپرست معاونت تحقیق، توسعه و نظارت سازمان غذا و دارو را به عنوان سرپرست اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی این سازمان منصوب کرد.

پیش از این و از زمان شروع به کار دولت سیزدهم روح الله مزینانی به عنوان مدیر کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و د ارو در این سمت  مشغول فعالیت بود.

دکتر محمدی در این حکم تعیین سیاست ها، خط مشی، ضوابط، استانداردها و مقررات ورود، تولید، نگهداری، توزیع و صادرات تجهیزات و ملزومات پزشکی، نظارت، کنترل، صدور یا لغو مجوز ورود این اقلام، نظارت بر امور شرکتهای تولید کننده، وارد کننده و ارائه کننده خدمات پس از فروش را از سرپرست جدید این اداره کل خواستار شده است.

وی در این حکم همچنین بر تعیین مبانی تعرفه فروش و هزینه های خدمات پس از فروش تجهیزات و ملزومات پزشکی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی، ایجاد بانک اطلاعات برای شناسایی و ثبت اطلاعات شرکتها، رتبه بندی آنها، نظارت بر تامین تجهیزات پزشکی مورد نیاز دانشگاهای علوم پزشکی، تقویت نظارت بر بازار و شناسایی توانایی های تولیدات داخلی تاکید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید