اسامی نامزدهای شورای عالی سازمان نظام پرستاری اعلام شد


رئیس ستاد اجرایی مرکزی ششمین دوره انتخابات هیات مدیره‌های شهرستان‌ها و شورای عالی سازمان نظام پرستاری در نامه ای اسامی نامزدهای تایید صلاحیت شده انتخابات شورای عالی سازمان نظام پرستاری را اعلام کرد.

به گزارش ، دکتر سعید کریمی در نامه ای به پدرام پاک آیین، رئیس کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی ستاد اجرایی مرکزی ششمین دوره انتخابات نظام پرستاری با اشاره به ماده 58 آیین نامه اجرایی انتخابات ششمین دوره هیات مدیره های نظام پرستاری شهرستانها و اعضا شورای عالی سازمان نظام پرستاری، اسامی داوطلبان واجد شرایط انتخابات شورای عالی نظام پرستاری را اعلام کرد.

بر اساس این گزارش در این نامه اسامی 232 نفر افراد تایید صلاحیت شده انتخابات شورای عالی نظام پرستاری برای شرکت در این انتخابات که 5 دی برگزار می شود، منتشر شده است.

ثبت نام نامزدهای شورای عالی نظام پرستاری بعد از انتخابات هیات مدیره های 159 شهر از ۱۷ آبان آغاز شد. پیش از این محمد شریفی مقدم، دبیر کل خانه پرستار از ثبت نام حدود 300 نفر برای شرکت در این انتخابات صحبت کرده است.

بر اساس قانون سازمان نظام پرستاری بعد از انتخاب هیات مدیره های نظام پرستاری، منتخبان هیئت مدیره ها نمایندگان خود را برای حضور در مجمع عمومی سازمان نظام پرستاری معرفی می کنند و مجمع عمومی این سازمان که حدود 196 نفر هستند، 25 نفر اعضای منتخب شورای عالی نظام پرستاری را انتخاب می کنند.

این 25 نفر به اضافه 5 نفر نمایندگان وزارت بهداشت، مجلس، نیروهای مسلح و قوه قضاییه رئیس کل، رئیس، نایب رئیس و دبیر شورای عالی نظام پرستاری را برای مدت 4 سال انتخاب می کنند.

فهرست اسامی 232 نفر افراد تایید صلاحیت شده انتخابات شورای عالی نظام پرستاری در این فایل قابل دسترس است.

اخبار مرتبط

رقابت ۳۰۰ نفر برای عضویت در شورای عالی نظام پرستاری

ثبت نام نامزدهای شورای عالی نظام پرستاری از ۱۷ آبان آغاز می‌شود



Source link