گلایه ائتلاف آرمان پرستاری از فضای سرد حاکم بر انتخابات نظام پرستاری


دبیرخانه ائتلاف آرمان پرستاری طی نامه ای خطاب به رئیس ستاد اجرایی انتخابات و رئیس کل سازمان نظام پرستاری نسبت به فضای سرد حاکم بر انتخابات نظام پرستاری و تبلیغات ضعیف وزارت بهداشت و سازمان نظام پرستاری برای حضور پر شور پرستاران در این انتخابات گله کرد.

به گزارش ، متن نامه «دبیرخائه ائتلاف بزرگ آرمان پرستاری» خطاب به دکتر سعید کریمی رئیس ستاد اجرایی مرکزی انتخابات نظام پرستاری و دکتر محمد میرزابیگی، رئیس کل سازمان نظام پرستاری به این شرح است:

جناب آقای دکتر کریمی رئیس محترم ستاد اجرایی مرکزی انتخابات سازمان نظام پرستاری

جناب آقای دکتر میرزابیگی رئیس کل محترم سازمان نظام پرستاری

با سلام و احترام

با توجه به اینکه حدود 5 روز از شروع ثبت نام نامزدهای انتخابات نظام پرستاری در هیات مدیره های نظام پرستاری سراسر کشور می گذرد، متاسفانه بررسی های میدانی نشان می دهد در این دوره کمترین تبلیغات برای آگاه سازی و ترغیب مشارکت پرستاران در این انتخابات مهم انجام  شده به طوری که بسیاری از پرستاران حتی زمان ثبت نام و برگزاری انتخابات را نمی دانند.

متاسفانه در این دوره بخش اطلاع رسانی ستاد انتخابات حتی یک پوستر سراسری برای انتخابات را طراحی و منتشر نکرده و سازمان نظام پرستاری نیز به عنوان ذی نفع اصلی حتی در حد یک خبر هم به این موضوع نپرداخته است.

 بر اساس این شرایط بیم این می رود که انتخابات این دوره با این اهمال کاری های ستاد انتخابات با کمترین مشارکت برگزار شود. متاسفانه مسئولان فعلی سازمان نظام پرستاری به وظایف خود برای افزایش مشارکت پرستاران در انتخابات، عمل نکرده اند و صرفا مشغول فعالیت های انتخاباتی به نفع یک جریان هستند.

بدین وسیله ائتلاف بزرگ آرمان پرستاری کشور به عنوان نماینده جمع کثیری از فعالان صنفی و حرفه ای و اساتید و مدیران پرستاری ضمن اعتراض به دو سازمان مسئول در این حوزه مجدانه از جناب عالی می خواهد در این فرصت باقیمانده نسبت به جبران این نقیصه مهم اقدام شود.

دبیرخانه ائتلاف بزرگ آرمان پرستاری کشور

به گزارش ، ششمین دوره انتخابات نام پرستاری 7 مهر برگزار می شود و ثبت نام داوطلبان عضویت در هیئت مدیره های نظام پرستاری از ۱۰ تا ۱۹ مرداد در هیئت های اجرایی انجام می شود.

اخبار مرتبط

انتخابات نظام پرستاری ۷ مهر برگزار می شود