5 نکته فوق العاده ساده اما بسیار م Healthثر برای سلامت روان


برای موضوع HUM در سپتامبر 2021 Mind Matters Matters ، ما نکات بهداشت روان را به راحتی دنبال می کنیم تا انعطاف پذیری و رفاه را از طریق مراقبت از خود اختصاص دهیم.

غمگین؟ فشار؟ خسته؟ تو تنها نیستی. هرچه زندگی ما شلوغ تر باشد ، پیشگیری و اطمینان از اینکه ما بهزیستی روانی و احساسی خود را در اولویت قرار می دهیم ، چالش برانگیزتر خواهد بود. با این وجود ، سلامت روان به اندازه سلامت جسمانی مستحق مراقبت و توجه است. خوشبختانه کسب پیروزی های کوچکتر برای تناسب اندام روزانه آسان تر از آن است که فکر می کنید.

به خواندن ادامه دهید تا برخی از بهترین نکات مربوط به سلامت روان را که ما (و علم!) به آن پایبند هستیم ، کشف کنید.

5 نکته در مورد سلامت روان که واقعاً مثر است

نگاهی به برخی از نکات مراقبت از خود برای سلامت روان.

1. روز خود را با مدیتیشن صبحگاهی آغاز کنید

اگر روز خود را با جستجوی تلفن ، کاهش قهوه و عجله برای شروع شروع می کنید ، ممکن است بخواهید در روال خود تجدید نظر کنید.

برای گزینه های کمتر مضطرب ، صبح خود را با یک تمرین مدیتیشن ساده شروع کنید. برای به دست آوردن مزایای آرام و مبتنی بر سیمران ، کار را کوچک انجام دهید ، مثلاً پنج تا 10 دقیقه. به جای فشار آوردن به مدیتیشن برای مدت زمان طولانی ، نکته اصلی تمرین ثبات است. می توانید مدیتیشن آرام انجام دهید ، راهنمای برنامه مورد علاقه خود را انتخاب کنید ، یا قصد یا تأییدی را برای هدایت روز خود تعیین کنید. (اعتماد کنید: شراب صبحگاهی و ایمیل های شما می توانند منتظر بمانند!)

2. راه بروید و صحبت کنید

صبح ، هنگام ناهار یا بعد از کار ، برای پیاده روی یا تماس با یک دوست ، وقت کافی برای ورزش و نشاط مثبت بگذارید. زمان در فضای باز (با تشکر ، طبیعت!) اما همچنین دوز سالم تماس انسان ، مثبت اندیشی و حمایت.

3. استراحت کنید

PSA: باید از محل کار استراحت کنید! فرسودگی شغلی یک مسئله واقعی است که توسط سازمان بهداشت جهانی در سال 2019 به عنوان یک پدیده شغلی شناخته شد. چه در طول روز کاری خود استراحت کوتاهی داشته باشید و چه از تمرینات بوکس مانند تکنیک پومودورو استفاده کنید ، به طور همزمان بهره وری را افزایش داده و مدیریت کنید. استرس ، استراحت برای تمرین مراقبت از خود در حین کار ضروری است.

همچنین ، برای ایجاد تعادل بهتر بین کار و زندگی ، حتماً از زمان تعطیلات در صورت داشتن وقت استفاده کنید و در صورت نیاز به خود یک روز سلامت روانی را برای خود مهیا کنید. یک مطالعه در سال 2012 نشان داد که جشن گرفتن تعطیلات به درک کیفیت زندگی بالاتر کمک می کند ، که برای شما مفید خواهد بود. (بله ، حتی اگر اقامت باشد.)

4. خوداندیشی برای مراقبت از خود

یکی دیگر از پیشنهادات مهم سلامت روان این است که زمان زیادی را برای تأمل و آرامش اختصاص دهید. در مواقع لزوم محدودیت هایی را تعیین کنید و مطمئن شوید که زمان مناسب “من” برای خلاص شدن از شر و بهبودی از شغل ، رابطه و مسئولیت های خود را دارید.

برای پیشرفت بیشتر ، ممکن است بخواهید تمرین مراقبت از خود روزنامه نگاری را انجام دهید. نوشتن افکار ، ایده ها و بازتاب های خود (چه مثبت و چه منفی) به شما امکان می دهد حضور داشته باشید ، صادقانه با خود چک کنید و پیروزی های تناسب اندام و زمینه های بهبود خود را در طول زمان پیگیری کنید.

5. استرس را با سازگارکننده ها مدیریت کنید

علاوه بر عادات روزانه شما ، رژیم غذایی شما تأثیر زیادی بر سلامت روان شما دارد که نباید از آن غافل شوید. در واقع ، آیا می دانستید غذاهای خاصی وجود دارند که می توانند به کاهش استرس کمک کنند؟

علاوه بر این ، می توانید رژیم غذایی خود را با مکمل های مدیریت استرس ، که شامل عوامل سازگار مانند Ashwagandha و Rodiola rosacea است ، تکمیل کنید. سازگار کننده ها باعث می شوند مغز و بدن شما در برابر فشارهای روانی (فیزیکی ، احساسی ، محیطی و غیره) مقاوم تر شوند تا به شما در آرامش ، خونسردی و کنار هم بودن در هنگام بروز چالش ها کمک کنند.

HUM دو مکمل سازگار با سازوکار برای کمک به مدیریت استرس ارائه می دهد: Calm Sweet Calm (در شکلات خوشمزه گیلاس آلبالویی اشواگاندا) و Big Chill (مکمل rhodiola rosa).

خط پایین

با رعایت یک ، چند یا همه این نکات مربوط به سلامت روان (علاوه بر موارد مورد علاقه خود) ، برای مقابله با استرس ، خستگی و موارد دیگر مجهزتر خواهید بود. به این ترتیب ، مهم است که اهمیت یک روال مداوم مراقبت از خود را تشخیص دهید-زیرا ، به هر حال ، مغز شما واقعاً مهم است.

دیدگاهتان را بنویسید