30 میان وعده مغذی برای کودکان + راهنمای تنقلات سالم


این پست توسط CLIF Kid حمایت می شود.

اگر به دنبال ایده های مقوی میان وعده برای کودکان هستید ، به مکان مناسب آمده اید. ما میان وعده های مورد علاقه خود را جمع آوری کرده ایم که می توان آنها را برای جعبه های ناهار مدرسه یا در حال حرکت بسته بندی کرد! به علاوه ، راهنمای گام به گام ما در مورد نحوه انتخاب یک میان وعده مغذی برای کودکان و نکاتی در مورد چگونگی ترغیب فرزندان خود به تنقلات سالم را دریافت کنید!

ایده های میان وعده سالم برای بچه ها  میان وعده های سبک برای بسته بندی ناهارهای مدرسه و چگونگی ترغیب کودکان به تغذیه سالم.

“مامان ، من گرسنه ام!” با دو پسر در حال رشد ، احساس می کنم که غذا و تنقلات را به طور شبانه روزی پاره می کنم. من یک وعده غذا را تمیز می کنم و آنها غذای بعدی را تمیز می کنند. یادم می آید این چیزی بود که مادرم می گفت.

و اگر اشتهای امروز آنها پیشگام آینده باشد ، آنها می توانند ما را در خارج از خانه و در خانه در دوران نوجوانی بخورند. آیا شخص دیگری متصل است؟

پسران از کلیف بار میان وعده می خورند

نحوه انتخاب یک میان وعده مغذی برای کودکان: راهنمای گام به گام

  1. اول ، میوه ها و سبزیجات: به هر شکل. هنگام سرو میوه و سبزیجات نمی توانید اشتباه کنید. همه اشکال تازه ، منجمد ، کنسرو شده ، خشک و آبدار در نظر گرفته می شوند ، زیرا همه آنها منبع عالی ویتامین ها و مواد معدنی هستند. هدف این است که برای هر میان وعده میوه یا سبزیجات اضافه کنید.
  2. مراقب قندهای اضافه شده باشید. آیا فرزند شما دندان شیرینی دارد؟ من یکی دارم که همیشه برای تنقلات شیرین استفاده می کند. AAP توصیه می کند که قند اضافه شده برای کودکان زیر دو سال و کمتر از 25 گرم در روز (یا 6 قاشق چای خوری) و برای کودکان زیر دو سال تقریباً صفر اضافه شود. بله ، به نظر من خیلی بد می آید ، اما به نظر می رسد برای من هم مناسب نیست.
  3. منابع سدیم را در نظر بگیرید. سدیم در بسیاری از تنقلات شور مانند نان ، پنیر ، غذاهای لذیذ ، چیپس ، کراکر ، غذاهای منجمد و فست فود وجود دارد که آنها را بسیار خوشمزه و مطلوب می کند. اما منابع نمک خود را دنبال کنید ، زیرا نمک در رژیم غذایی کودک شما می تواند سطوح ناسالم را افزایش دهد. میزان توصیه شده توسط موسسه پزشکی کمتر از 1500 میلی گرم سدیم در روز برای کودکان خردسال (1 تا 3 سال) و کمتر از 1900 میلی گرم برای کودکان 4 تا 8 سال است. به خاطر داشته باشید که یک قاشق چایخوری نمک غذایی حاوی 2300 میلی گرم سدیم است!
  4. میان وعده ها را عمدا انتخاب کنید. همه میان وعده ها برابر نیستند. اگرچه بیشتر اوقات با میوه و سبزیجات پر شده است ، اما میان وعده هایی با مقدار کمی قند و نمک در غذای کودک جای خود را دارند.

بگذارید این را با صدای بلند در مورد افرادی که پشت سر من هستند بگویم. هنگامی که کودکان فعال هستند ، انرژی می سوزانند و عرق می کنند ، به شکر و به طور بالقوه نمک نیاز دارند. میزان تعریق در کودکان متفاوت است ، بنابراین مطمئن شوید که کودک شما ابتدا مایعات کافی دریافت می کند و الکترولیت ها را برای ژاکت های سنگین در نظر بگیرید. الکترولیت ها به راحتی از غذا – یک میان وعده شورتر – و برخی محصولات پتاسیم و سدیم – دو الکترولیت اصلی از دست رفته در عرق ، به دست می آیند.

این غذاها همچنین بخشی سرگرم کننده و عادی از رژیم غذایی سالم هستند. هدف این است که تعادل را به دست آورید و میان وعده ها را عمدا انتخاب کنید – در یک روز گرم و آفتابی که فرزندان شما بیرون بازی می کنند ، چیزی شور به آنها بدهید تا به شما در پر کردن الکترولیت ها کمک کند.

و وقتی می دوند و بازی می کنند ، به انرژی نیاز دارند ، بنابراین یک میان وعده با کربوهیدرات سالم سرو کنید. ما میخواهیم CLIF Kid Zbar® زیرا با دقت طراحی شده است تا انرژی مورد نیاز کودکان برای سوخت برای بازی را تأمین کند. این میله های انرژی طعم عالی و 10-12 گرم غلات کامل جو دوسر ارگانیک ، به علاوه شربت ذرت با فروکتوز بالا یا طعم مصنوعی را می دهد.

چگونه فرزندان خود را وادار به خوردن تنقلات مغذی تر کنیم؟

در آشپزخانه ، آشپزخانه با تنقلات مغذی برای کودکان سازماندهی شده است

  1. انبار خود را مرتب کنید نگهداری میان وعده های مغذی بیشتر در جلوی چشم و در مرکز چشم کودکان بسیار مهم است ، به خصوص اگر سیاست انبارهای باز دارید که کودکان می توانند بین وعده های غذایی به یکدیگر کمک کنند. اگر آنها چیپس و کوکی ها را دیدند ، آنها را دوست خواهند داشت ، بنابراین غذاهای “کم مغذی” را دور از دسترس و در قفسه ای بالاتر از دسترس کودکان دور نگه دارید. من از مخلوط سطل های سفید شفاف و سفید در انبارم استفاده می کنم. سطل های مناسب برای میان وعده مورد نظر خود در سطح چشم و سطل های سفید با درپوش برای چیپس ، آب نبات ، دسر و غیره که در بالای انبار یا در کمد آشپزخانه جداگانه نگهداری می شوند. یخچال سازماندهی شده برای کودکان برای تغذیه سالم
  2. یک قسمت کودک در یخچال یا یخچال کوچک خود ایجاد کنیددر سطل زباله! برای چیدن ماست ، چوب پنیر ، برش میوه و تهیه ساندویچ از ظروف شفاف استفاده کنید.
  3. میان وعده هایی را برای چنگ زدن و پیاده روی از قبل آماده کنیداگر می خواهید کودکان سالمتر غذا بخورند ، باید راحت باشد. مافین های خانگی ، تخم مرغ های پخته شده درست کنید و مسیر را از قبل مخلوط کنید ، میوه ها و سبزیجات را بریده و ساندویچ ها را آماده کنید. برای بسته بندی میان وعده های سبک ، اقلام را در کیسه های کوچک ذخیره کنید.جعبه ناهار با تنقلات برای کودکان
  4. به آنها بیاموزید که در خوردن میان وعده عمدی عمل کنندخوردن میان وعده یک مهارت زندگی است. با رعایت برخی از دستورالعمل های میان وعده ، فرزندان خود را در مورد عادات سالم میان وعده آموزش دهید.
    1. با ترکیب محصولات با هر میان وعده ، مصرف میوه و سبزیجات خود را افزایش دهید.
    2. از زمان میان وعده برای هیدراته ماندن استفاده کنید و کودکان را به نوشیدن آب بیشتر تشویق کنید.
    3. با آنها در مورد تأثیر غذاهای مختلف بر بدن آنها صحبت کنید. به عنوان مثال ، هنگام فعال بودن ، غلات کامل (مانند آنهایی که در CLIF Kid Zbar یافت می شوند) می توانند انرژی را برای تحریک بدن و تخیل آنها در طول بازی فراهم کنند. در حالی که ، پروتئینی که گرسنگی و چربی های خوب را از بین می برد (مانند پروتئین های پرشده CLIF Zbar® یا پروتئین Zbar®) می تواند گرفتگی معده را بین وعده های غذایی در هنگام حرکت برطرف کند.
    4. به کودکان آموزش دهید تا میان وعده ای متعادل بسازند. یک فرمول ساده میان وعده به آنها بیاموزید: کربوهیدراتهای پیچیده به علاوه چربیهای سالم و / یا پروتئینها تا قوی و پر انرژی بمانید. یک کودک لبخند می زند و نوار کلیف را می خورد
  5. آن را سرگرم کننده کنیداگر می خواهید غذاهای جدید را در میان وعده ها تشویق کنید ، یک عطر یا یک موز سالم تهیه کنید تا کودکان بتوانند مکمل های خود را به آن اضافه کنند. آنها را در تهیه مافین یا اسموتی مشارکت دهید. در طول یک میان وعده یک فعالیت / کاردستی ترتیب دهید که باعث می شود آنها با غذای خود بازی کنند. یا چیزی ساده به عنوان خواندن برای کودکان در هنگام خوردن میان وعده می تواند به آنها کمک کند از غذای خود لذت بیشتری ببرند.
  6. با مثال هدایت می شودکودکان اغلب در مورد غذا خوردن از والدین خود الگو می گیرند. هنگام برنامه ریزی میان وعده بعد از ظهر ، به جای مصرف یک کیسه چیپس یا آب نبات ، یک تکه میوه یا چوب هویج و حمص انتخاب کنید. تغییرات کوچک در روال والدین به کودکان رفتارهای تغذیه ای سالم تری را آموزش می دهد که به احتمال زیاد آنها از آنها الگوبرداری می کنند.

لیست اصلی ما از میان وعده های مغذی برای کودکان

بهترین میان وعده های شیر برای کودکان

بهترین میان وعده های شیر برای کودکان

  • لوله های ماست
  • کفیر
  • شیر
  • چوب پنیر
  • ماست دیپ + میوه تازه

بهترین میان وعده های میوه ای برای کودکان

بهترین تنقلات میوه ای برای کودکان

  • میوه تازه + کره گردو یا ماست (توت فرنگی ، موز ، انگور ، کلمنتین ، انبه ، زغال اخته)
  • لیوان های میوه کنسرو شده
  • میوه خشک شده: کشمش ، خرما ، قره قاط خشک شده ، انبه پوست کنده ، توت فرنگی خشک و سیب
  • اسموتی میوه ای یا پاپ کورن
  • سیب ها را فشار دهید
  • نیش موز یخ زده

میان وعده های مورد علاقه کودکان

تنقلات سبزیجات که کودکان می خورند

  • سبزیجات + هوموس (کلم بروکلی ، هویج ، گوجه فرنگی ، کرفس ، نخود فرنگی ، خیار ، چوب فلفل)
  • نان تست آووکادو
  • سبزیجات + گوآکامول
  • Crudité + ماست پیاز فرانسوی

میان وعده های پروتئینی خوب برای کودکان

میان وعده های غنی از پروتئین برای کودکان

  • آهنگ ها ترکیب می شوند
  • تخم مرغ آب پز سخت
  • ½ ساندویچ (Quesadillas ، PB&J ، ترکیه و پنیر ، مینی پیتزا)
  • اسموتی با پنیر ، کفیر یا ماست
  • پروتئین CLIF Kid Zbar

غلات کامل برای تنقلات کودکان

غلات کامل سالم برای تنقلات کودک

  • مافین های خانگی
  • غلات غنی شده
  • CLIF Kid Zbar و Zbar تکمیل شد
  • کراکر یا چیپس پای + حمص

دستور العمل های آسان میان وعده برای کودکان

کودکان در آشپزخانه کمک می کنند

ورود کودکان به آشپزخانه راهی عالی برای قرار دادن آنها در معرض غذاهای جدید و آموزش مهارت های زندگی به آنها است. تهیه مخلوطی از کراکرها ، مافین ها و موزها فعالیت های سرگرم کننده ای است که در کنار هم انجام می شود و یک رژیم غذایی سالم را ترویج می کند. با این دستور العمل های میان وعده سرگرم کننده ، مناسب کودکان ، ماجراهای کوچکی در آشپزخانه ایجاد کنید.

موز ترد پاپ | به سادگی لذت یخ زده ، دوستدار کودک

میوه هندوانه جویدنی خانگی دستور تهیه همه خرس های لاستیکی میوه

کوکی های هیولا بدون گلوتن پخت جو دوسر آرد بادام زمینی بدون آرد

اسموتی سبز آووکادو

مافین

پاپ کورن میوه و سبزیجات

منابع بیشتر برای تغذیه سالم برای کودکان (و همچنین مادران!)

بیش از 100 ایده شام ​​مورد علاقه بچه ها (از جمله انتخابی): https://www.loveandzest.com/dinner-ideas-kids-picky-eater/

20 میان وعده قبل از تمرین برای تغذیه مادران زحمتکش در حال حرکت

و حتی برای ایده های بیشتر میان وعده ، بایگانی میان وعده ما را بررسی کنید.

اشتراک گذاری یک نگرانی است!

دیدگاهتان را بنویسید