مربا مخلوط بری – رژیم ماریسا مور

Mixed berry jam in an open jar with a spoon inside

مربای توت مخلوط خانگی راهی تازه و خوشمزه برای حفظ انواع توت های تابستانی خوشمزه است. انجام آن نیز آسان است! این پست توسط سازندگان Ball پشتیبانی می شود® محصولات کنسرو خانگی و این پست حاوی پیوندهای همراه است. این مربای زغال اخته توت فرنگی خانگی میوه ای ، افزودنی مناسبی برای صبحانه یا میان … ادامه

مهمانی شبانه با جو دوسر! 6 دستور العمل خوشمزه – رژیم Osinga

مهمانی شبانه با جو دوسر!  6 دستور العمل خوشمزه - رژیم Osinga

آیا طرفدار بلغور جو دوسر یک شبه هستید؟ من مطمئن هستم !! من هر روز مقدار زیادی از آنها را برای صبحانه می خورم. با این حال ، برای جلوگیری از کسالت ، سعی می کنم تا آنجا که ممکن است طعم ها را مخلوط کنم. بنابراین ، امروز این طعم های جالب جدید را … ادامه

چقدر می توانید انتظار کاهش وزن بعد از جراحی کاهش وزن را داشته باشید؟

چقدر می توانید انتظار کاهش وزن بعد از جراحی کاهش وزن را داشته باشید؟

داشتن انتظارات واقع بینانه قبل از شروع جراحی کاهش وزن مفید است. یکی از رایج ترین س questionsالاتی که ما می شنویم این است که فرد می تواند انتظار کاهش وزن بعد از عمل را داشته باشد. کاهش وزن با خستگی و خستگی مداوم همراه خواهد بود. خبر خوب این است که سالهاست که تمام … ادامه

درشت مغذی ها چیست؟ راهنمای جامع

carbohydrate macros

اگرچه من عاشق آشپزی ، پخت و همه چیز غذا هستم ، اما اطلاعات زیادی در مورد اینکه کدام غذاها و مواد مغذی برای افزایش تناسب اندام ما مناسب است در دسترس است. بنابراین هیجان زده هستم که سرانجام اطلاعات بیشتری را در کانال YouTube و این وبلاگ دریافت کنم. قبل از پرداختن به جزئیات … ادامه

ملاتونین به من کمک کرد تا یک شبه بهبود یابم و بهبود پیدا کنم

Melatonin

آنچه در زیر نوشته شده تجربه من است. این برای شما توصیه پزشکی یا شیوه زندگی نیست. هشت بار در سال گذشته از 3 میلی گرم ملاتونین و ریشه سنبل الطیب برای ایجاد خواب عمیق تر استفاده کرده ام. من خواب ندارم در حقیقت ، من این نعمت را دارم که بتوانم بیشتر شب ها … ادامه

خمیر پیتزا کبابی: دو ایده پر کننده

خمیر پیتزا کبابی: دو ایده پر کننده

اگر پیتزا دوست دارید ، این دستور خمیر پیتزای کبابی را دوست خواهید داشت! پیتزای کبابی یک تغییر دهنده بازی است و اجازه می دهد تا یک پیتزای سنتی در فر را تغییر دهید. علائم روی کوره علامت فوق العاده ای بر جای می گذارد ، به علاوه طعم مطبوعی نیز دارد. پیتزای کبابی آن … ادامه

ایمنی در مقابل پروتئین گیاهی: چه چیزی برای سلامتی بهتر است

ایمنی در مقابل پروتئین گیاهی: چه چیزی برای سلامتی بهتر است

نکات تغذیه ای غذا تغذیه 26 مه 2021 | از جانب: ویتنی ای. R.D. پروتئین گیاهی و جانوری تفاوت بین منابع پروتئینی از نظر پیامدهای سلامتی چیست؟ در اینجا آنچه در مورد مزایا و معایب انواع پروتئین گفته می شود ، به علاوه من ایده هایی را برای استفاده از پروتئین های گیاهی به اشتراک … ادامه

ساندویچ های گوشتی و سبزیجات مورد علاقه من-رژیم Osinga

ساندویچ های گوشتی و سبزیجات مورد علاقه من-رژیم Osinga

هوای گرمتر دوباره عشق من به ساندویچ ها را معرفی کرد! همچنین ، چه کسی می گوید ساندویچ ها نمی توانند در رژیم غذایی سالم جای بگیرند؟ آنها مطمئناً می توانند! آنها را با سبزیجات ، چربی های سالم و پروتئین ها بسته بندی کنید تا یک وعده غذایی متعادل داشته باشید! کربوهیدرات ها در … ادامه

EP56: چگونه می توان به واقع به پروتئین خود دست یافت

EP56: چگونه می توان به واقع به پروتئین خود دست یافت

اگر ماکروها را دنبال کنید و بدانید چگونه می توانید به واقع به پروتئین خود برسید ، تنها نیستید. این همیشه آسان نیست ، و من قول می دهم که با ابزارها ، طرز فکر و gamePLAN مناسب ، می توانید هر روز واقعاً به پروتئین خود برسید. برای جزئیات به ادامه مطلب بروید! اینجا … ادامه

پنکیک مخلوط کن دارچین (بدون گلوتن)

پنکیک مخلوط کن دارچین (بدون گلوتن)

زمان کل:30دقایق15دقایق مواد تشکیل دهنده TERKA: 2 فنجان ها بلغور جو دوسر پخت سریع و سریع (در صورت نیاز مطمئن شوید که از جو دوسر دارای گواهینامه GF استفاده می کنید) 1/4 قاشق چایخوری جوش شیرین 1/2 قاشق چایخوری پودر خمیرمایه 2 بزرگ تخم مرغ (دمای اتاق) 1 1/2 فنجان ها شیر بادام شیرین نشده … ادامه