رژیم لاغری سریع

چیست؟ "شکوفا شدن" من فکر می کنم و چگونه اینگونه فکر می کنم؟

تعریف دیکشنری گوگل از رفاه، «وضعیت رفاه» است. مترادف های موجود در این تعریف عبارتند از سودآوری، ثروت، ثروت، تجمل، ثروت، زندگی خوب، شیر، عسل، شانس (خوب)، آسانی، فراوانی، راحتی، امنیت، رفاه، به عنوان مثال، “او سزاوار همه رفاه و رفاه است. اکنون دارد.” “.

در حالی که تعرفه ها و بسیاری از افراد جامعه از «رونق» به عنوان اشاره ای به ثروت و سود مالی استفاده می کنند. یک مکتب فکری مرتبط چارچوب رفاه را نه فقط به «شکوفایی» از نظر مالی، بلکه به شیوه‌ای از وجود، به نام «تفکر یا طرز فکر رفاه» گسترش می‌دهد. این نشان می دهد که می توانید کل زندگی خود را از دریچه شکوفایی در تفکر خود ببینید. این مهم است زیرا تحقیقات نشان داده است که اکثریت قریب به اتفاق مردم منفی فکر می کنند، که برعکس تفکر رفاه است. تحقیقات گوناگونی نشان می‌دهد که تفکر منفی برای انسان طبیعی‌تر است، یعنی رفاه/مثبت اندیشی و تفکر برای انسان طبیعی نیست.

۸۰ درصد افکار انسان در روز منفی است (۲)

نگرش های ما بیشتر تحت تأثیر اخبار بد قرار می گیرند تا اخبار خوب (۳)

– در فرهنگ لغت انگلیسی، ۶۲٪ کلمات احساسی منفی در مقابل فقط ۳۲٪ کلمات مثبت (۴)

– ۷۵-۹۸ درصد بیماری های روحی و جسمی از فکر ما ناشی می شود! (۱)

در سال‌های تحصیل، یادگیری و کار در زمینه رشد و توسعه شخصی، روانشناسی، مشاوره و مربیگری، مفاهیمی وجود دارند که به شما کمک می‌کنند تا تفکر خود را به ذهنی موفق‌تر تبدیل کنید. ارزش این نه تنها برای خلق و خو و رفاه درونی شما مثبت است، بلکه از نظر جسمی روی شما تأثیر می گذارد و تا آخر عمر (اعمال و جاذبه) نوسان می کند. برخی ممکن است مبحث روانشناسی مثبت را “نرم”، “تفکر صورتی” یا غیر واقعی بدانند، با این حال، وقتی افراد خود را در محاصره منفی نگری، افسردگی، چسبندگی و مبارزه مداوم با “آشوب” می بینند، این شیوه های ساده می تواند زندگی آنها را متحول کند.

اگرچه ساده است، اما اینها «تمرینات» چندوجهی برای توسعه و تسلط در زندگی شما هستند. کتاب‌هایی وجود دارند که به این موضوع می‌پردازند، اما برای مقدمه، در اینجا سه ​​مؤلفه وجود دارد که برای توسعه و رشد ذهن در حال رشد شما ضروری است.

۱. رشد یا تفکر ثابت. برای داشتن یک ذهن شکوفا – شما می خواهید تفکر رشد در مقابل تفکر ثابت داشته باشید. این مفهوم بیشتر در دنیای آکادمیک و آموزشی تدریس می شود، با این حال، پایه ای برای یادگیری و روشی اساسی برای تفکر، یادگیری و رشد است که در کل زندگی ما کاربرد دارد. Mindsetworks سایتی است که منشا این مفهوم را توضیح می دهد. دکتر کارول دوک، استاد دانشگاه استنفورد، هزاران کودک را مورد مطالعه قرار داده است و اصطلاحات ذهنی “ثابت” و “رشد” را برای توصیف باورهای اصلی مردم در مورد یادگیری و هوش ابداع کرده است. هنگامی که دانش آموزان تشویق شدند تا تفکر را توسعه دهند (“یادگیری هدف من است” “تلاش مرا قوی تر می کند”) نمرات و نتایج آنها بهبود یافت. در مقابل، کسانی که ذهن ثابتی دارند، بر محدودیت‌های خود تمرکز می‌کنند و حتی می‌توانند قربانی مهارت‌ها و استعدادهایی شوند که فکر می‌کنند بدون هیچ کنترلی برای بهتر شدن خود دارند یا ندارند. این یک سایت یوتیوب عالی برای توضیح نحوه عملکرد آن است: https://www.youtube.com/watch?

۲. فراوانی در مقابل کمبود. برای داشتن ذهنیت رفاه، به آنچه ممکن است در مقابل آنچه نیست نگاه کنید. فراوانی می گوید که به اندازه کافی است و زیاد است، او اعتماد دارد که همه چیز برای او عالی است. با پذیرش ارزش و سودمندی آنچه هست، رضایت و اطمینان ایجاد می کند. کمبود روی چیزهایی که نداریم و کافی نیست تمرکز می کند. ترس از بی کفایتی ایجاد می کند و وحشت یا وحشت ایجاد می کند زیرا هرگز به اندازه کافی نخواهد بود یا ممکن است به اندازه کافی نباشم. به دلیل سیم کشی طبیعی منفی انسان، طبیعی است که دنیا و زندگی را از منظر کمد ببینیم. به عنوان مثال، دو بچه به اشتراک می گذارند و فکر می کنند، اگر من در حال حاضر به بازی مورد نظرم دست پیدا نکنم، ممکن است آن را به دست نیاورم. به عنوان یک بزرگسال، اگر شغلی را که برای آن درخواست می‌دهید به دست نیاورید، کمبود مرا نگران می‌کند، شغلی پیدا نمی‌کنم یا ضعیف عمل می‌کنم. تفاوت در طرز فکر فراوانی است که شباهت ها یا همپوشانی هایی با ذهنیت رشد دارد که شما آن را متفاوت می بینید. فراوانی می‌داند که زمانی برای بازی وقت خواهم داشت. بسیاری می دانند که اگر به تلاش ادامه دهم، در زمان مناسب شغل مناسب را پیدا خواهم کرد. برای من، فراوانی در مقابل کمبود، اعتماد در مقابل ترس است.

۳. عدم پیوست در مقابل پیوست. در نهایت، عدم دلبستگی، توانایی رها کردن چیزی است و اگر قرار باشد دوباره بازگردد. دلبستگی یکی از راه های دیدن، تفکر و انجام کاری است. معمولاً پیوست به راه من متصل است. من تصوری از قبل دارم که چگونه باید پیش برود و به نظر برسد و اگر اینطور نشد، آن را یک شکست می بینم. عدم مشارکت اهدافی را تعیین می‌کند و چشم‌اندازهایی دارد، اما برای چگونگی توسعه یا تکامل همه چیز باز است. این به معنای خارج شدن از مسیر یا ده جهت نیست، بلکه فقط به این معناست که در برابر فرصت‌ها و فرصت‌هایی که خود را نشان می‌دهند، انعطاف‌پذیر باشید و به اندازه کافی باز باشید تا آنها را بشناسید، حتی اگر آن‌طور که انتظار داشتید نباشند. به عنوان مثال، شما واقعاً می خواهید در اپل شغلی داشته باشید، اما آن را به دست نمی آورید. به شما این فرصت داده می شود تا در دبیرستان داوطلب شوید و با یک باشگاه فناوری کمک کنید، که فرصتی برای انجام کاری مرتبط با هدفتان و ایجاد ارتباطاتی است که به شما در رسیدن به هدفتان در آینده کمک می کند. اغلب فرصت های بهتر از آنچه تصور می کنیم وجود دارد. این مربوط به موقعیت شماست.

تفکر پر رونق = ذهنیت رشد + دیدگاه پر رونق + عدم مشارکت (آنچه می توانم یاد بگیرم و چگونه می توانم رشد کنم + آنچه ممکن است و چه کاری می توانم انجام دهم + گشودگی نسبت به آنچه اتفاق می افتد بدون قوانین، محدودیت ها یا مطالبات در مورد چگونگی توسعه آن).

یک راه خوب برای آزمایش تفکر این است که اهداف خود را بنویسید و سپس ۵ ایده در مورد اهداف خود بنویسید. آنها را در فیلتر قرار دهید و مطمئن شوید که ذهنیت رشد و چشم انداز رفاه و دلبستگی تسلیم دارند. اگر ایده‌ها ثابت‌تر، کمیاب‌تر و پیوست‌تر هستند، یک نمودار T تهیه کنید و دیدگاه مثبت را در طرف مقابل بنویسید. شما می توانید شروع به آموزش تفکر خود کنید و نحوه باور، تفکر و پاسخ به جهان را تغییر دهید. مزایا نه تنها شادی و انرژی بیشتری را به زندگی شما می آورد، بلکه تأثیر شما بر دیگران نیز قابل توجه و قابل توجه خواهد بود.

____

۱. تحقیقاتی در مغز وجود دارد که چگونه تفکر ما بر رفتار ما تأثیر می گذارد، در واقع دکتر لیف، یکی از پیشگامان تحقیقات مغز انسان می گوید: “شما همان چیزی هستید که فکر می کنید: ۷۵ تا ۹۸ درصد از بیماری های روحی و جسمی ناشی از ماست. زندگی فکری!

۲. “در سال ۲۰۰۵، “بنیاد ملی علوم” مقاله ای در رابطه با تحقیقات روزانه بر روی افکار انسان منتشر کرد. هر فرد به طور متوسط ​​روزانه ۱۲۰۰۰ تا ۶۰۰۰۰ فکر می کند که ۸۰٪ آنها منفی هستند، ۹۵٪ دقیقاً مشابه افکار تکراری هستند. مانند روز قبل و حدود ۸۰ درصد منفی است. با ایمان، امید و روانشناسی “۸۰ فکر منفی هستند … ۹۵ مکرر”

۳. و ۴. “پل روزن و ادوارد رویزمن در مقاله خود نشان می دهند که دیدگاه منفی مسری تر از دیدگاه مثبت است. مطالعه ای که توسط جان کاسیوبو و همکارانش انجام شد نشان داد که نگرش های ما به طور قابل توجهی بیشتر تحت تاثیر اخبار بد است تا اخبار خوب. محققان زبان را برای مطالعه سوگیری های منفی تجزیه و تحلیل کرده اند. به عنوان مثال، کلمات احساسی منفی (۶۲ درصد) نسبت به کلمات مثبت (۳۲ درصد) در فرهنگ لغت انگلیسی بیشتر است. (روانشناسی امروز، “آیا ما مجبور به مثبت اندیشی هستیم یا منفی”)

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر

دیدگاهتان را بنویسید