چگونه بعد از 60 سال استرس را از بین ببریم و وزن خود را کاهش دهیم


استرس ، استرس ، استرس. این همه چیزی است که این روزها در مورد آن می شنویم.

عناوینی مانند “استرس شما را چاق می کند” و “استرس 10 سال زندگی شما را کاهش می دهد” به اندازه کافی استرس شما را بیشتر می کند.

استرس لزوما چیز بدی نیست. وقتی بتوانیم استرس خود را به طور م directثر هدایت کنیم ، زندگی خوب است. مشکلات زمانی ایجاد می شوند که استرس مزمن داشته باشیم.

استرس می تواند انواع مختلفی داشته باشد. بسیاری از ما معتقدیم که استرس صرفاً یک تأثیر خارجی غیرقابل کنترل است که باعث می شود احساس اضطراب ، عصبانیت ، ناامیدی یا حتی افسردگی کنیم.

استرس همچنین می تواند توسط موارد زیر ایجاد شود:

غذایی که می خوریم

غذایی که در دهان می گذاریم تأثیر زیادی بر میزان استرس ما دارد. این شامل رژیم غذایی غنی از غذاهای فرآوری شده ، قندها و الکل است که همه آنها التهاب و استرس را به بدن شما می افزایند.

شما این را به عنوان کمبود انرژی ، تمایل به آسیب یا رنج میگرن ، میل به قند ، افزایش وزن و ناتوانی در کاهش وزن تجربه خواهید کرد.

ورزش

با کمال تعجب ، ورزش می تواند استرس خوب یا استرس بد باشد. فشار بیش از حد بر بدن یا انجام تمرینات اشتباه می تواند بیشتر از فایده مضر باشد.

در اینجا یک مقاله عالی از لیندا ملونه با نکات ورزشی عالی برای سالهای بعد وجود دارد. نیازی به دویدن ماراتن یا بلند کردن وزنه های سنگین نیست ، اما حفظ سطح مشخصی از آمادگی بدنی بدون توجه به سن بسیار مهم است.

استرس محیطی

استرس های اطراف شما شامل توالت و محصولات تمیز کننده است که بر ما تأثیر می گذارد و انرژی ما را هدر می دهد.

دلایل و چشم انداز خود را کشف کنید. فکر می کنید برای رسیدن به اهداف خود باید در زندگی خود چه کار کنید؟ همه اینها با افزایش سن تغییر می کند و مهم این است که تغییرات را به درستی بپذیرید.

داشتن چشم انداز و نقشه راه بسیار مهم است مانند زمانی که در جاده های ناشناخته سفر می کنید. بدون کارت مسافرتی گم خواهید شد. داشتن این دلیل – و بینشی که به شما کمک می کند در مسیر درست زندگی حرکت کنید – سفر شما را آسان تر می کند.

با این حال ، چرا از اهمیت بیشتری برخوردار است ، زیرا هنگامی که آن را تنظیم می کنید و همه چیز سخت می شود ، باید چیزی را کنار بگذارید و بگویید: “به همین دلیل است که من کارهایی را که انجام می دهم انجام می دهم و باید تمرکز داشته باشم.”

یک مثال خوب این است که تصمیم بگیرید که برای داشتن انرژی بیشتر برای پیاده روی با دوستان ، باید وزن کم کنید. و وقتی همه چیز سخت می شود و در رعایت رژیم غذایی سالم دچار مشکل می شوید ، این دید را در ذهن دارید. این به شما در مبارزه با وسوسه داشتن یک تکه دوم کیک شکلاتی کمک می کند!

شما باید بدانید که چقدر باید ورزش کنید و هر چند وقت یکبار. ورزش به طور کلی باعث ایجاد استرس بر بدن می شود. بنابراین نحوه انجام تمرینات ورزشی مثبت یا منفی بودن آن را تعیین می کند.

شما می خواهید برنامه ورزشی شما به شما در تعادل هورمون ها کمک کند تا استرس را کاهش دهد. اگر روزانه تمرینات قلبی را بیش از حد انجام دهید ، این می تواند فشار بر بدن شما را افزایش دهد. در نتیجه ، هورمون های شما نیز نامتعادل می شوند و شما از فعالیت سود نمی برید.

شما باید در طول و بعد از ورزش به بدن خود گوش دهید. اگر بعد از یک جلسه تمرین احساس خستگی می کنید – یا احساس می کنید که خوب بهبود نمی یابید یا مشکلات وضوح ذهنی دارید – اینها علائم متداول تمرین بیش از حد و فشار بیش از حد است.

در صورت افزایش وزن ، کاهش توده عضلانی یا احساس افسردگی یا اضطراب ، سطح انرژی شما کاهش می یابد. نوع ورزش مناسب به همه این مسائل کمک می کند. همچنین تولید انرژی ، استقامت کلی و وضوح ذهنی را افزایش می دهد و استرس کلی را کاهش می دهد.

هنگامی که آرامش بیشتری در طول روز پیدا کردید ، رسیدن به هدف کاهش وزن آسان تر است. کاهش وزن چیزی فراتر از کاهش کالری (مصرف غذا) و افزایش کالری (ورزش روزانه) است.

وقتی سطح استرس را کاهش می دهید ، التهاب کمتری در بدن وجود دارد ، هوس کمتری برای قند احساس می کنید و در طول روز انرژی بیشتری خواهید داشت.

کدام ورزش به شما کمک می کند که بگویید در 60 سالگی سالم و سالم هستید؟ آیا یک روال توسعه یافته دارید که متناسب با سطح انرژی شما باشد و از استرس زندگی شما مراقبت کند؟ لطفاً مواردی را که برای شما مفید است و نحوه کشف آنها را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید.