غذا و ورزش در دوران قاعدگی


من س trainingالات زیادی در مورد تمرینات قدرتی یا کاردیو در دوران قاعدگی شما و آنچه توصیه می شود یا بهترین کار چیست دریافت می کنم.

اول از همه ، همانطور که همه می دانید که من یک مربی مجاز نیستم ، بنابراین هر توصیه ای دقیقاً همان است و قبل از اینکه از هر گونه توصیه ای استفاده کنید ، به ویژه اگر تازه کار هستید ، بیماری اساسی دارید یا قصد بارداری دارید ، باید قبل از شروع برنامه جدید با پزشک عمومی خود صحبت کنید.

در حال حاضر ، همه چیزهای خسته کننده در راه نیست ، چرخه ما در واقع به چه معناست و چگونه می توانیم برنامه های م effectiveثرتری را در دوره خود برنامه ریزی کنیم.

شما را در دوره خود تجربه کنید

روز 1-7

پروژسترون کم و استروژن کم است. تمرینات قدرتی را امتحان کنید ، اما زیاده روی نکنید. بیشتر مردم در روز اول و دوم احساس ضعف می کنند ، به ویژه. در طول این مدت در چرخه های ما ، ما تحمل بیشتری برای درد و زمان بهبودی سریعتر داریم ، اما همچنین بیشتر در معرض آسیب هستیم. آره

8-13 دن

سطح پروژسترون و استروژن بیشتر است. ما می توانیم تمرینات قلبی و HIIT یا تمرینات تناوبی خود را مانند دو سرعت و پرش های پرشی افزایش دهیم. برای حفظ سطح خود ، وزنه های آزاد یا قوری پرتاب کنید. بدن شما اکنون خوب به نظر می رسد و احساس خوبی دارد ، بنابراین وقت آن است که به خودتان فشار بیاورید و خود را به چالش بکشید!

روزهای 14 و 15

این زمان تخمک گذاری برای اکثر مردم است. استروژن در اوج خود است – برای تقویت عضلات و هماهنگی با بدن – پیلاتس یا یوگا را در نظر بگیرید! سطح پروژسترون و استروژن حتی بیشتر است.

روز 16-24 (روز گذشته)

پروژسترون در حال حاضر در بالاترین سطح خود است و سطح استروژن کاهش می یابد. فعالیت های هوازی سبک تری مانند پیاده روی یا شنا یا تمرینات با وزن کم را در نظر بگیرید. بدن شما چربی را به گلیکوژن ترجیح می دهد ، بنابراین سعی کنید با شدت کمتری ورزش کنید.

غذا برای دوره شما

همیشه بازدیدکننده ناخواسته یا ناخواسته هر ماه اما نشانه یک بدن سالم خوب! این هورمون ها را با برخی از غذاهای زیر تحت کنترل داشته باشید و کافئین ، قند زیاد یا غذاهای فرآوری شده را آزاد کنید زیرا باعث می شود احساس مرگ کنید.

Keale ، پرتقال ، ماهی قزل آلا ، کلم بروکلی ، شکلات تلخ ، چای چای ، موز ، هندوانه – اینها همه غذاهای فوق العاده ای هستند که به شما کمک می کند در آن روزهایی که احساس بسیار کمتری دارید کمی انسان تر باشید.

نکات:

  • مصرف آب خود را افزایش دهید و از غذاهای شور پرهیز کنید!
  • سعی کنید هفته خود را با کروم تکمیل کنید تا به ثبات قند خون کمک کنید.
  • منیزیم را به برنامه شبانه خود اضافه کنید تا خواب راحت تری داشته باشید و شب ها بخوابید.
  • سعی کنید از غذاهای خانگی مانند این برای برطرف کردن هوس های تند و زننده استفاده کنید!



دیدگاهتان را بنویسید