رژیم لاغری سریع

سلامت فرزندتان – آیا می توانید از سرطان در بزرگسالی او جلوگیری کنید؟

هنگام بررسی شواهد علمی، یک گروه بین المللی از متخصصان سرطان پیشنهاد کردند که در بسیاری از موارد می توان با لاغر ماندن از طریق رژیم غذایی و ورزش از سرطان پیشگیری کرد.

خلاصه ای از این گزارش که به طور مشترک توسط صندوق تحقیقات سرطان جهانی و موسسه آمریکایی تحقیقات سرطان تهیه شده است، بیانیه علمی مبتنی بر شواهد را در مورد نقش تغذیه در رابطه با پیشگیری از سرطان بیان می کند. سند غذا، تغذیه، فعالیت بدنی و پیشگیری از سرطان: دیدگاه جهانی حاوی اطلاعاتی در مورد چگونگی تأثیر تغذیه و فعالیت بدنی بر خطر سرطان است.

یکی از قوی ترین نتایج تیم سرطان، با توجه به شواهد علمی، این است که اضافه وزن یا چاقی در خطر ابتلا به سرطان نقش دارد. این خطرات با التهاب مزمن موجود در افراد چاق و اضافه وزن در نتیجه سطوح بالای پروتئین واکنشی C و لپتین مرتبط است.

این کمیته توصیه کرد که پیشگیری از سرطان در اوایل دوران کودکی آغاز شود. برخی از اهداف اصلی باید پیشگیری از اضافه وزن و چاقی با ارائه وعده های غذایی مغذی و افزایش فعالیت بدنی از سنین بسیار پایین باشد.

در این گزارش شش توصیه کلیدی برای پیشگیری از سرطان ارائه شده است. در زیر لیستی از فعالیت های توصیه شده است که با توجه به یافته های علمی ممکن است خطر ابتلا به سرطان را کاهش دهد:

۱. تا حد امکان در محدوده وزن طبیعی بدن لاغر باشید.

در حالت ایده آل، وزن بدن باید تا سن ۲۱ سالگی در انتهای پایین محدوده BMI حفظ شود و پس از آن در محدوده طبیعی باقی بماند.

۲. فعالیت بدنی روزانه داشته باشید.

روزانه به مدت یک ساعت فعالیت بدنی متوسط ​​انجام دهید. فعالیت بدنی متوسط ​​به این معنی است که باید سریعتر از حد معمول نفس بکشید و ممکن است عرق کنید.

۳. غذاهای پرکالری را در رژیم غذایی خود محدود کنید و از نوشیدنی های شیرین پرهیز کنید.

آنها کالری زیادی و مواد مغذی کمی دارند. در صورت امکان از فست فود اجتناب کنید! قهوه استارباکس را با یک نوشیدنی خانگی جایگزین کنید. به این ترتیب میزان قندی را که وارد نوشیدنی خود می شود کنترل خواهید کرد.

۴. غذاهایی با منشا گیاهی بخورید.

شواهد نشان می‌دهد که رژیم‌های گیاهی از سرطان محافظت می‌کنند، بنابراین سبزیجات و میوه‌های خود را پر کنید!

۵. مصرف گوشت قرمز را محدود کنید و از گوشت فرآوری شده خودداری کنید.

گوشت قرمز باید به کمتر از ۱۸ اونس یا ۵۰۰ گرم در هفته محدود شود. شواهد قانع کننده ای وجود دارد که نشان می دهد گوشت فرآوری شده و مصرف زیاد گوشت قرمز از علل سرطان روده بزرگ است. گوشت های فرآوری شده گوشت هایی هستند که با دود کردن، پختن یا نمک زدن نگهداری می شوند. کباب کردن و کباب کردن گوشت یا ماهی با شعله مستقیم باعث تولید ترکیبات سرطان زا در غذا می شود، بنابراین سعی کنید گوشت را آب پز، خورش یا بخارپز کنید.

۶. مصرف نمک را محدود کنید.

غذاها و غذاهای نگهداری شده با نمک حاوی مقدار زیادی نمک (کلرید سدیم) ممکن است عامل سرطان معده باشند. مصرف روزانه باید به کمتر از ۶ گرم نمک (۲.۴ گرم سدیم) محدود شود. این را می توان با کاهش مصرف غذاهای فرآوری شده به دست آورد.

در کل به سراغ غذاهای ساده رفتیم. خام وارد، فرآوری شده

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر

دیدگاهتان را بنویسید