رژیم غذایی برای رقیق کردن معده – رژیم نازک


رژیم لاغری معده
رژیم لاغری معده

رژیم لاغری معده

امروزه اکثر مردم چربی لنفاوی دارند. چربی دور شکم و باسن نسبتاً طبیعی است و به بدن آسیبی نمی رساند ، اما اگر بیش از حد مجاز باشد ، می تواند برای بدن بسیار مضر و خطرناک باشد.

مقداری چربی فقط زیر پوست است. سایر چربی ها در اعماق قلب ، ریه ها ، کبد و سایر اندام ها قرار دارند و بین چربی های زیر پوست پنهان شده اند.

این چربی چربی احشایی است که باعث سفت شدن چربی شکم و متورم شدن معده می شود.

طرف اغلب شروع به افزایش وزن همراه با معده می کند و مشکلات ما را دوچندان می کند. بنابراین ، ما باید علل چاقی شکمی را قبل از نیاز به راه هایی برای کاهش سریع وزن بدون ورزش یا ورزش یا قرص های شیمیایی مضر و جلوگیری از چاقی بدانیم ، زیرا در این مورد ، پیشگیری بهتر از درمان است.

رژیم غذایی برای نازک شدن معده

غذاهای موجود در رژیم کاهش وزن شما ، البته ، نباید بدن شما را از مواد مغذی ضروری محروم کند.

بهترین رژیم غذایی برای نازک شدن معده و کمر این است که همه مواد مفید را مصرف کنید و غذای مفید را جایگزین غذای مفید کنید که مضر و کم مصرف است.

به شرح زیر ، ما غذاهایی را برای رقیق شدن لنف ارائه و بررسی می کنیم

انواع چربی ها

  • تری گلیسیریدهایی که در خون گردش می کنند.
  • زیر پوست چربی زیر پوست نامیده می شود.
  • چربی احشایی که چربی شکمی است و خطرناک است و این چربی در زیر ماهیچه های شکم قرار دارد.

به دلیل چاقی شکمی

دلایل زیادی برای چاقی شکمی وجود دارد ، از جمله:

  • سیگار کشیدن
  • شام دیروقت
  • رژیم غذایی پرچرب داشته باشید
  • کمبود ویتامین
  • مشکلات هورمونی
  • میان وعده هایی با محتوای انرژی بالا بخورید
  • رژیم غذایی بدون کنه پروبیوتیک
  • افسردگی
  • خوردن نوشیدنی های فیجی
  • مقدارزیادی غذا
  • عادت شبکه های اجتماعی
  • استرس شدید در زندگی

برای کاهش وزن چکار کنیم؟

بسیاری از افراد به چاق شدن اهمیت نمی دهند و آن را زیبا می دانند و با خود می گویند من به آنچه می خواهم اهمیت می دهم و مردم از من قدردانی نمی کنند ، اما این نظریه اشتباه است زیرا چاق بودن خوب است به شرطی که این به بدن آسیب نمی رساند ، در غیر این صورت هزینه زیادی صرف خواهد کرد فقط وزن خود را کاهش دهید و وزن خود را افزایش ندهید.

چربی احشایی بسیار خطرناکتر از چربی پوست است و باید با دقت مورد توجه قرار گیرد زیرا چربی احشایی قابل مشاهده در شکم می تواند از طریق هورمون ها و مواد شیمیایی وارد هر اندامی شده و خطری جدی برای سلامتی ایجاد کند.

ساده ترین راه برای کاهش وزن تغییر سبک زندگی است.

یک شیوه زندگی سالم ما را به انجام و عدم انجام کارهایی که شامل رژیم غذایی مناسب ، ورزش و تحرک و پایبندی به اصول رفتاری است ، سوق می دهد.

آلت تناسلی مرد نیز عامل مهمی در نازک شدن شکم است زیرا چربی احشایی بیشتری در شکم و بالها نسبت به مردان جذب می کند.

برای نازک شدن شکم ورزش کنید

انواع مختلفی از تمرینات نازک کننده شکم وجود دارد که می توانید با رعایت این تمرینات و رعایت رژیم غذایی برای سوزاندن چربی شکم روزانه انجام دهید.

بسیاری از تمرینات مانند شنا ، پیاده روی یا دویدن ، دوچرخه سواری یا کوهنوردی به سوزاندن چربی شکم کمک می کند.

اما از آنجایی که این روزها افراد به دلیل مشغله کاری کمتر مشغول فعالیت هستند ، ما چند تمرین ورزشی ساده در خانه برای کاهش وزن را به شما آموزش می دهیم که می توان آنها را در هر مکانی انجام داد و به تجهیزات زیادی نیاز ندارد.

پیاده روی روزانه

اگر برنامه ورزشی خاصی ندارید ، پیاده روی یک نقطه ورود عالی برای افراد است. روزانه 20 دقیقه پیاده روی کنید.

پیاده روی همچنین متابولیسم بدن را بهبود می بخشد و در طی آن متابولیسم بهتری خواهید داشت. معده با گذشت زمان کوچکتر می شود.

نازک شدن شکم با تردمیل معادل راه رفتن است و روزانه 20 تا 30 دقیقه پیاده روی روی تردمیل کافی است.

یک مطالعه کوچک که در NCBI منتشر شد نشان داد که زنان چاقی که سه روز در هفته حدود 60 دقیقه پیاده روی می کردند ، در 12 هفته چربی شدید روده را تجربه کردند.

بنابراین شما باید پیاده روی را در برنامه خود بگنجانید تا به نتیجه دلخواه برسید.

اگر می خواهید چربی خود را از دست بدهید ، باید تا حد امکان عضلات خود را کار کنید.

برای کاهش وزن چه بخوریم؟

غذاها و نوشیدنی های زیادی برای سوزاندن چربی شکم وجود دارد ، از جمله:

چای سبز

چای سبز برای کاهش وزن بسیار مفید است و غدد عروقی بدن را فعال کرده و چربی ها را می سوزاند.

چای سبز سرشار از آنتی اکسیدان است.

چای سبز حاوی ماده ای به نام آنتی اکسیدان کاتچین است که ساده ترین راه برای از بین بردن چربی شکم بدون خروج از سلول های چربی شکم را فراهم می کند.

صبحانه بخورید تا بدون ورزش سریع وزن کم کنید

هرچه میزان منیزیم ، پتاسیم و کلسیم را افزایش دهید ، وزن بیشتری کاهش خواهید یافت. ما در حال حاضر با یک ماده مغذی که هر سه می خورند ، یعنی شیر ، سروکار داریم.

صبحانه خود را با شیر شروع کنید تا بدن شما در ابتدای روز مقدار کافی کلسیم دریافت کند. کلسیم لازم متابولیسم را برای سوزاندن کالری بیشتر و کاهش وزن تحریک می کند.

نوشیدن شیر در طول روز را فراموش نکنید ، اگرچه می توانید میان وعده خود را از چای به شیر تغییر دهید ، علاوه بر سلامتی ، کاهش وزن را نیز تجربه خواهید کرد.

معده و چین و چروک را با زنجبیل رقیق کنید

زنجبیل گیاهی گرم است که از ریشه آن برای رقیق کردن معده استفاده می شود.

یکی از خواص زنجبیل برای کاهش وزن کاهش اشتها است. زنجبیل کالری محدودی دارد و می توان آن را همراه غذا یا نوشیدنی استفاده کرد.

زنجبیل متابولیسم را افزایش می دهد ، برای افزایش متابولیسم می توانید زنجبیل را با چای ، لیمو و عسل بنوشید.زنجبیل علاوه بر نقش آنتی اکسیدانی ، نقش عمده ای در کاهش وزن دارد.

غذاهای شور را کاهش دهید

نمک به حفظ آب در بدن کمک می کند و باعث ایجاد نفخ در معده می شود ، بنابراین از غذاهای شور و پر نمک در رژیم غذایی خود اجتناب کنید.

غذای تند بخورید

خوردن غذاهای تند متابولیسم را افزایش می دهد و باعث می شود چربی و کالری بیشتری بسوزانید و وزن کم کنید.

گرسنگی نکشید

رژیم اصلی رژیم غذایی است که در آن فرد گرسنه نمی ماند. اگر رژیم غذایی دارید که شما را برای مدت طولانی گرسنه نگه می دارد ، بدن شما فکر می کند زمان تماس فرا رسیده است ، بنابراین کالری ذخیره می کند و نمی سوزاند ، که منجر به چاقی می شود.

سرکه سیب

سرکه سیب سطح قند خون را تنظیم کرده و با تحریک آنزیم های چربی سوزی گرسنگی و احساس رضایت را کاهش می دهد.

اغلب توصیه می شود روز خود را با سرکه سیب برای هضم در طول روز شروع کنید.

سرکه سیب یک محرک عالی صفراوی است و سطح PH معده را متعادل می کند ، که می تواند به شما کمک کند شکمی صاف داشته باشید.

سرکه سیب باعث افزایش رضایت و سرکوب اشتها می شود. باید هر روز یک قاشق غذاخوری سرکه سیب را با آب گرم با معده خالی مصرف کنید.

میوه

تحقیقات نشان داده افرادی که مقدار زیادی ویتامین C مصرف می کنند 30 درصد بیشتر از سایرین چربی می سوزانند.

فلفل قرمز و کیوی از جمله میوه هایی هستند که سرشار از آنتی اکسیدان هایی مانند پنی سیلین هستند (ترکیباتی که مانع از تولید چربی می شوند).

استرس خود را کاهش دهید

استرس ترشح هورمون ها در بدن را افزایش می دهد که تعادل و عادات غذایی بدن را بر هم می زند و میل به غذای شیرین یا شور را افزایش می دهد.

نعناع

نعناع به هضم سریع غذا کمک می کند و از تجمع چربی جلوگیری می کند.

این ماده به از بین بردن نفخ کمک می کند ، که به دلیل عدم هضم مناسب غذا باعث تجمع چربی در معده می شود.

گیاهانی مانند نعناع یک سم زدای قوی هستند و به ویژه در پردازش و از بین بردن چربی شکم مفید هستند.

گودوسار

خوردن بلغور جو دوسر در وعده صبحانه شما را تا ناهار پر انرژی نگه می دارد و نمی خواهید غذاهای پرکالری بخورید. در نتیجه ، متابولیسم شما را تسریع کرده و وزن خود را کاهش می دهید.

کنجد

کنجد گرمی دارد و چربی شکم را می سوزاند و وزن خود را کاهش می دهدبه

سیاه دانه ها

دانه های سیاه خواص زیادی برای سوزاندن چربی و لاغری دارند ، بنابراین این مورد را نادیده نگیرید.

چوب میخک

چوب میخک تاثیر خوبی در کاهش وزن دارد ، بنابراین آن را با غذاهای مضر جایگزین کنید.

زردچوبه

از زردچوبه برای بهبود سلامت و افزایش جذب و هضم چربی استفاده کنید.

آجیل

گردو سرشار از فیبر و اسیدهای چرب امگا 3 است که به کاهش کلسترول و وزن شما کمک می کند.

باید بدانید که انواع غذاها برای کاهش وزن شکم نباید چربی روزانه ما را کاهش دهد زیرا بدن به چربی ضروری نیاز دارد.

گردو حاوی چربی های مفید و مفید است و روزانه 28 گرم دانه مانند بادام یا پسته یا فندق مصرف می کند و هر آجیل می تواند روند نازک شدن شکم و کمر را بیشتر کند.

دارچین

دارچین طبیعتی گرم دارد و برای افراد لاغر با مزاج سرد مفید است زیرا متابولیسم بدن و چربی سوزی را افزایش می دهد.

اب

همیشه برای کاهش وزن آب بنوشید زیرا آب باعث کاهش اشتها و سرعت هضم و پاکسازی بدن می شود ، بنابراین همیشه 8 لیوان آب در روز بنوشید و از غذا برای گرم کردن بدن تا کالری بیشتری بسوزانید. ابتدا آب سرد بنوشید و بسوزانید. به وزن کم کنید.

فواید نوشیدن آب برای همه آشکار است. آب کالری ندارد ، اما به شما احساس سیری می دهد. نوشیدن بیش از حد آب سرد نیز کالری می سوزاند. این به این دلیل است که آب یخ باید وارد بدن شود تا با دمای بدن گرم شود ، که به مرخص شدن نیاز دارد. مصرف روزانه 2 لیتر آب سرد می تواند 70 کالری بسوزاند.

علاوه بر این ، نوشیدن آب به کلیه ها کمک می کند تا به جای کبد کار کنند ، بنابراین مواد زائد را از بدن دفع می کند. یکی از وظایف اصلی کبد تبدیل چربی بدن به چربی است. اگر کبد از کار دفع مواد زائد رهایی یابد ، کبد چربی بدن را می سوزاند و به زباله تبدیل می کند.

لطفا

هل به دلیل داشتن خواص چربی سوزی باعث لاغری و کاهش وزن می شود.

سوزاندن 3500 کالری

برای از دست دادن نیم پوند چربی بدن ، باید 3500 کالری بسوزانید ، به این معنی که باید 500 کالری در هفته از دست بدهید.

لاغری سطحی شکم

امروزه تبلیغات زیادی در مورد دستگاه های مختلف لاغری و حتی جراحی ها مشاهده می کنیم که به افراد قول می دهد بدون ورزش سریع وزن خود را کاهش دهند ، اما همیشه م effectiveثر نیستند.

شکم را با وسایل لاغری و ژل رقیق کنید

قبل از هر چیز باید بگوییم که نازک شدن شکم و لگن بدون ورزش و رژیم غذایی مناسب امکان پذیر نیست و گاهی خطرناک است.

تا حدودی ممکن است دستگاه را با دستگاههای محلی مانند ly به دستگاه نازک کنید یا با تجهیزات مخصوص دستگاه را به lim نازک کنید و آب و چربی بدن متصل به گرما را در گرمای زیاد بسوزانید و با آن مناسب تحرک و موارد دیگر. تحرک لازم است.

کرم ها و ژل های نازک کننده شکم نیز به همین ترتیب است.

عمل جراحي

جراحی لاغری بیشتر در افرادی که اضافه وزن و چاقی دارند رایج است.

جراحی همیشه آخرین راه حل برای سلامتی است و اگر روشهای دیگر م workثر واقع نشد ، به جراحی مراجعه کنید.

این جراحی ها ممکن است سریع ترین راه برای کاهش وزن در ناحیه شکم باشد ، اما عواقب و خطرات و خطرات آن را نیز باید در نظر گرفت.

جراحی لاغری بیشتر بر دستگاه گوارش تأثیر می گذارد و مقدار کمی غذا وارد معده می شود و فرد وزن کم می کند.

برخی از جراحی های دیگر چربی را مستقیماً از بدن خارج می کنند.

انواع جراحی های لاغری

بای پس معده Rox-N-Y

حلقه شکمی (تنظیم شده)

تزریق چربی

آستین معده

دیدگاهتان را بنویسید