روندهای اصلی Tight Talk ، که توسط متخصصان تغذیه رتبه بندی شده است


از مد و زیبایی گرفته تا موسیقی و رقص ، و بله ، غذا ، Tiktok به منبعی نوظهور برای توسعه و برجسته سازی روندها تقریباً در هر زمینه تبدیل شده است. برخی از گرایش های انگشتان پا باعث می شود شما تعجب کنید که چرا تا به حال به آنها فکر نکرده اید ، در حالی که برخی دیگر ممکن است باعث شوند که سر خود را خراش دهید. اما آنها چقدر سالم هستند و آیا باید آنها را امتحان کنید؟ ما از Gabby Waka-Flores ، RDN ، CLE ، متخصص تغذیه و آموزش دیده در HUM ، برای شکستن تغذیه در پشت برخی از روندهای اصلی Tiktik استفاده کردیم. ببینید چگونه با هم جمع می شوند.

هک Tortilla Rap Hack

برای امتحان Tortilla Rap Hack ، یک برش واحد از مرکز تورتیلا تا لبه ها ایجاد کنید. سپس ، بصورت بصری تورتیلا را به چهار ضلعی تقسیم کنید. هر مستطیل را با مواد مختلف پر کنید ، و کمی جادوی اوریگامی انجام دهید تا هر بار یک مستطیل اضافه کنید و تابه را سرخ کنید.

وقتی احتمالاً این زمان را نصف می کنید ، چرا Quasadilla خود را به چهارم اضافه کنید؟ به نظر می رسد ، ممکن است این توانایی را داشته باشد که به شما در تعادل بشقاب شما کمک کند.

واکا فلورس می گوید: “توصیه می کنم مطمئن شوید که نوعی گیاهخواری در یک چهار گوش وجود دارد ، مانند فلفل خرد شده یا اسفناج.” چهارپای دیگر فرصتی عالی برای ترکیب چربی هایی مانند پروتئین مرغ یا بوقلمون و چربی های سالم مانند آووکادو فراهم می کند. “

ضعف؟ او می گوید: “این دستور غذا به یک تورتیلا آرد بزرگ نیاز دارد که متأسفانه به اندازه نان ذرت آن سالم نیست.” واکا فلورس توصیه می کند به دنبال تورتیلا با خمیر فیبر بالا باشید ، اما به طور کلی می گوید این هک به احتمال زیاد دارای رژیم متعادل است.

“دانه طبیعت”

اگر یک سالاد میوه تغییر نام دهد ، “دانه طبیعت” خواهد بود. این روند شامل پر کردن کاسه غلات کلاسیک شما با انواع توت های تازه ، آب نارگیل و یخ است. بگذارید واضح باشیم: دانه های جعبه ای همچنین حاوی عناصری هستند که از طبیعت می آیند ، بنابراین نام این روند می تواند کمی گمراه کننده باشد.

وایکا فلورس می گوید که عناصر “دانه طبیعت” البته سالم هستند. “با این حال ، این یک جایگزین برای یک کاسه غلات یا صبحانه متعادل نیست. من آن را به عنوان صبحانه توصیه نمی کنم زیرا فاقد پروتئین و چربی های سالم است ، دو درمان ماکارونی که برای آزادسازی انرژی مهم هستند و به شما کمک می کند در طول روز احساس سیری کنید. او توصیه می کند: “اگر می خواهید این روند را امتحان کنید ، مطمئن شوید که صبحانه کامل شما نیست.”

شایان ذکر است که اگر طرفدار غلات بزرگ هستید ، نیازی به تغییر غلات سنتی در رژیم غذایی خود ندارید. Waka-Flores می گوید غلات پر فیبر می توانند یک انتخاب جامد باشند و شیر حاوی پروتئین ، ویتامین D ، کلسیم ، ویتامین B و پتاسیم است. اما او یک نکته را باید در نظر داشته باشد: “اگر به دنبال غلات شیرین هستید ، بخشی از سهم خود را در نظر بگیرید و برای افزایش فیبر ، موز یا توت فرنگی خرد شده را در نظر بگیرید.”

ماکارونی فتا پخته

یک گوجه فرنگی انگور یا گیلاس را با یک بلوک پنیر فتا ، یک گالن روغن زیتون و ادویه های دلخواه بپزید ، سپس ماکارونی مورد علاقه خود را مخلوط کنید. خودشه. این روند انگشتان پا از سوی Waka-Flores تأیید می شود ਅਤੇ و خدا را شکر ، زیرا اگر هنوز آن را امتحان نکرده اید ، گرمایش فر خود را از همین حالا شروع کنید. این آسان ، خوشمزه و سالم است.

اوک آشپزی

ماکارونی فتا پخته همه تبلیغاتی است !! Insfeelgoodfoodie عزیز با الهام از #fyp #foodtiktok #bakedfeta #pasta #foryou #foryoupage

بچشید – اکسون

“اگر ما به مواد اصلی موجود در پاستای فتا پخته نگاه کنیم ، معلوم می شود که آنها یک غذای متعادل و شگفت انگیز هستند. یک رژیم متعادل معمولاً شامل غلات مانند ماکارونی ، یک میوه یا سبزی مانند گوجه فرنگی ، یک چربی سالم مانند روغن زیتون و البته منابع پروتئینی مانند پنیر فتا است. “

او توصیه می کند برای سالم تر شدن ، پنیر را به راحتی انتخاب کنید و ماکارونی غلات کامل با ارزش غذایی با فیبر و ریزمغذی هایی مانند سلنیوم و مس را انتخاب کنید.

همچنین به راحتی می توانید اهداف و ترجیحات تغذیه ای خود را شخصی سازی کنید. من از ماکارونی بر پایه گرم و مرغ برای پروتئین اضافی استفاده کردم. تیکتارها و وبلاگ نویسان گیاهی فتا را با پنیر گیاهی یا توفو و دیگران ماکارونی را با نخود عوض کرده اند. طعم را با سیر ، ریحان ، فلفل قرمز ، نمک و فلفل تنظیم کنید.

“مشخصات”

این پورتمان بسیار با استعداد است – پروتئین را با قهوه دم کرده سرد ، اسپرسو یا قهوه داغ برای نوشیدنی های قوی مخلوط کنید. اما چرا به این مخلوط نیاز دارید؟ واکا فلورس می گوید: “افرادی که ممکن است صبحانه متعادل با پروتئین نداشته باشند ، می توانند از پودر پروتئین در قهوه خود استفاده کنند.” پروتئین صبحانه می تواند سطح متعادل قند خون و آزادسازی طولانی مدت انرژی را افزایش دهد ، اما اگر از قبل برای صبحانه پروتئین دریافت می کنید ، احتمالاً نیازی به افزودن آن ندارید.

انواع مختلفی از داروهای پیشگیری کننده وجود دارد که می توانند خواص تغذیه ای را ایجاد یا از بین ببرند. برخی از کاربران نوشیدنی هایی را با شیک های پروتئینی از پیش بسته بندی می کنند که ممکن است حاوی قند ، شیرینی یا افزودنی های غیر ضروری باشد. سایر کاربران شربت یا شیرینی اضافی اضافه می کنند.

واکا فلورس می گوید پیدا کردن پودر پروتئین با کیفیت بالا که قند کمی دارد. “یافتن یک مکمل پروتئینی که به طور طبیعی طعم دار است می تواند شما را از افزودن شیرینی اضافی نجات دهد.”

آیا مشتاق هستید که این روند را امتحان کنید؟ قدرت اصلی HUMRITION TRISH پودر پروتئین وانیل گیاهی است – ما طرفداران زیادی داریم! (ما آن را در mecha latte نیز امتحان کرده ایم.)

عسل منجمد

نگاه کردن به عسل منجمد تا حدودی رضایت بخش است ، زیرا خواص چسبناک خود را از بطری خارج می کند ، بنابراین ما به این روند نمره + برای زیبایی می دهیم. اما از نظر تغذیه؟ فرض کنید ما در مقیاس کشویی درجه بندی می کنیم.

اکثر خرچنگ ها هنگام امتحان عسل زیادی می خورند. این یک شکست جدی است. واکا فلورس می گوید: “به راحتی می توان فراموش کرد که عسل سرشار از کالری و قند است ، حتی اگر طبیعی باشد.”

“هنگامی که ما بیش از حد قند مصرف می کنیم ، می تواند سطح قند خون ما را افزایش دهد. این نوسانات در نهایت فروکش می کنند ، که می تواند مانند یک انرژی کوتاه مدت و با احساس خستگی شدید احساس شود. ” علاوه بر این ، خوردن بیش از حد عسل می تواند باعث ایجاد ناراحتی در دستگاه گوارش به شکل ناراحتی ، حالت تهوع و اسهال شود. “

اما در اعتدال ، شما می توانید عسل منجمد را امتحان کنید. واکا فلورس می گوید بیش از یک قاشق غذاخوری (یا اندازه شست خود) در حالت نشسته نروید. حتی بهتر است آن را با پروتئین یا چربی های سالم امتحان کنید تا از تغییرات چشمگیر در سطح قند خون جلوگیری کنید.

آب سالاد

تیک تاکرز در تلاش برای داشتن یک خواب راحت ، راه حل جدیدی را ارائه کرده است: برگ های کاهو آغشته به آب داغ به عنوان چای می تواند به خواب کمک کند. اگرچه هیچ شواهدی مبنی بر تأثیر کاهو بر روی انسان وجود ندارد ، واکا فلورس اظهار می کند که سالاد رومی حاوی یک ماده مغذی گیاهی به نام لاکتوکاریوم است که به عنوان “تریاک سالاد” نیز شناخته می شود ، که باعث بهبود خواب می شود و مزایای آرامش پیشنهاد می شود.

اگرچه ممکن است آب سالاد هیچ خاصیت جادویی نداشته باشد ، اما Vaca -Flores می گوید که مضر است – ابتدا سالاد خود را بشویید. (با این حال ، رقیق کننده های خون باید از آب سالاد اجتناب کنند زیرا ممکن است با داروی آنها تداخل داشته باشد.)

اما باز هم بهتر؟ واکا فلورس توصیه می کند که نور را تعدیل کرده و زمان استفاده از صفحه نمایش را به یک ساعت قبل از خواب محدود کنید تا به مغز شما سیگنال بدهد ، این زمان تولید ملاتونین است ، هورمونی که چرخه خواب ما را تنظیم می کند.

تخم مرغ پستو

این ممکن است ساده ترین راه برای لذت بخشیدن به صبحانه شما از آنچه تا به حال دیده ایم باشد. از روش مورد علاقه خود برای تهیه تخم مرغ (رنده شده ، آفتابی یا آسان) استفاده کنید و به جای پختن آنها در کره یا روغن از پستو استفاده کنید. خودشه. البته می توانید با سرو نان تست با آووکادو ، گوجه فرنگی یا فلفل قرمز با مواد مختلف ، غذای خود را شخصی کنید.

گلهای واکا از این روند تیک تاک پشتیبانی می کنند زیرا تخم مرغ یک پروتئین کامل است و کولین را در ویتامین ها و مواد معدنی دیگر تأمین می کند. “فقط مطمئن شوید که از سس پستو استفاده می کنید که حاوی روغن زیتون یا روغن آفتابگردان با چربی غیر اشباع با کیفیت بالا است. یا بهتر از آن ، سس پستو را خودتان در خانه درست کنید ، ”او توصیه می کند.

طرفدار پستو نیستی؟ شما همچنین می توانید این تخم مرغ های فلفل قرمز را امتحان کنید.

خط پایین

گرایشهای Tiktok Foods می توانند یک کیسه مختلط باشند ، بنابراین به یاد داشته باشید که وقتی می بینید که آنها به خوراک شما وارد می شوند ، همه آنها توسط یک متخصص تغذیه بررسی نمی شوند. اگر در مورد چیزی مطمئن نیستید ، بهتر است با یک متخصص تغذیه یا حتی پزشک خود مشورت کنید تا از عواقب بالقوه خطرناک جلوگیری کنید. ممکن است بخواهید یک روند را متناسب با نیازهای تغذیه ای خود تغییر دهید یا چیزی را به طور کلی کنار بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید