“بیش از یک بدن” راهنمای آرامش جسمانی مورد نیاز شماست


زمان خواندن: 4 دقایق

“کتاب های زیاد ، زمان بسیار کم” ده ها سال است که شعار من است. اگر بتوانم ساعات بیشتری در طول روز ایجاد کنم ، صرف مطالعه می شود. این امر در مورد داستانهای تخیلی و همچنین کتابهایی که اطلاع رسانی یا روشن می کنند صادق است.

بنابراین وقتی شنیدم که خواهران دوقلوی لیندسی و لکسی کایت ، هر دو پزشکان بنیانگذار زیبایی دوباره ، اولین کتاب خود را نوشتند ، “بیش از یک بدن: بدن شما یک ابزار است ، نه یک تزئین” آن را در لیست ذهنی “در انتها بخوان” قرار دادم.

این کتاب ممکن است در آن لیست ذهنی شکست خورده باشد ، اما برای نظر ایمیل توسط Lindo Bacon پس از مرور آخرین کتاب آنها (Lindo از آنها استفاده می کند / ضمایر آنها) ، متعلق به رادیکال: چگونه می توان در یک جهان ناعادلانه زنده ماند و در آن سعادت داشت (در حالی که آن را برای بهتر تغییر داد) سیاتل تایمز.)

من مدتهاست به لیندو احترام می گذارم (کتاب آنها در هر اندازه برای من زمانی که در دبیرستان تحصیل می کردم برای رژیم غذایی اهمیت داشت و کتابی که آنها با لوسی افرامور ، متخصص تغذیه انگلیسی ، احترام به بدن ، تألیف کردند ، تکامل یافت. تفکر من حتی فراتر می رود) ، بنابراین وقتی آنها توصیه کردند “بیشتر از بدن” ، گفت آنها از این که چقدر خوب بود شگفت زده شدند، کاری را که برای خرید نسخه انجام می دادم متوقف کردم.

سپس آن را خواندم و از اینکه چقدر خوب بود شگفت زده شدم. И من بلافاصله شروع به توصیه آن به مشتریان کردم، که همچنین از میزان هیجان آنها در مورد خوب بودن آن گفت.

پاکسازی آشفتگی مثبت بدن

صادقانه بگویم ، حرکت مثبت بدن کمی آشفتگی داغ استدر اصل از جنبش پذیرش چربی متولد شده بود ، آنچه با نیت های عالی برای ترویج خودخواهی رادیکال بدون توجه به اندازه بدن آغاز شد ، متأسفانه اکنون توسط تبلیغ کنندگان انتخاب شده است. زنان سفیدپوست جوان و باریک در پست های برتر #مثبت بینی و #مثبت بینی در اینستاگرام قرار دارند. همچنین در مورد ظاهر شما به یک احساس مثبت تبدیل شده است.

همانطور که خواهران بادبادک در پشت جلد کتاب خود اشاره کرده اند ، “یک تصویر مثبت از بدن این باور نیست که بدن شما خوب به نظر می رسد. این دانش بدن شما است ه “خوب ، مهم نیست که چگونه به نظر می رسد.”

آنها با داستانهای شخصی درباره خود عینی بودن شروع می کنند: رژیم رقابتی دبیرستانی خود ، تیم شنا را ترک می کند (با وجود اینکه عاشق شنا بودند) زیرا نمی خواستند با لباس شنا دیده شوند. سپس آنها به اعماق آبجکتیو که در آن شنا می کنیم می روند (استعاره ای که آنها از آن تا حد زیادی استفاده می کنند) ، بررسی راه هایی که تجربیات زندگی می تواند باعث تغییرات کوچک یا حتی اختلالات عمده در احساس ما در مورد بدن ما شود. (در این مقاله ، آنها از تحقیقات مربوط به تصویر بدن خود استفاده می کنند.)

اغلب ، آنها می نویسند ، ما با این اختلالات “مقابله” می کنیم ، در شرم فرو می رویم یا سعی می کنیم بدن خود را از طریق رژیم غذایی ، ورزش ، جراحی پلاستیک “اصلاح” کنیم – راه حل خارجی برای یک مشکل داخلی. سپس آنها راه بهتری را ارائه می دهند: انعطاف پذیری.

ایجاد کشش تصویر بدنه

همانطور که لیندو بیکن در توصیه کتاب خود آورده است ، “کار خواهران بادبادک خودکشی پیش پا افتاده یا کلیشه ای در مورد مثبت اندیشی نیست.” به طور کامل. اگرچه کتاب جذاب است ، اما محلی است. برای استفاده از استعاره خود در مورد آب ، آنها عمیق تر به این فکر می کنند که اگر واقعاً می خواهیم با بدن خود به صلح برسیم ، می توانیم چه کار کنیم. ارزش واقعی خود را به عنوان یک انسان تصدیق کنیماین شامل یادگیری نحوه انجام

  • از محیط رسانه انتقاد کنید (و ایجاد / تنظیم محیط شخصی رسانه ای که بیشتر از اشک پشتیبانی می کند)
  • مقایسه خود را به نفع تفکر خود رها کنید (با دوز ترحم) بنابراین ما می توانیم شیء گری را متوقف کنیم.
  • با زنان دیگر متحد شوید به جای مقابله با آنها در نوعی رقابت برای ظاهر (این شامل خلاص شدن از تعارفات روی بدن نیز می شود).
  • تکرار کنید که سلامتی و تناسب اندام برای شما چه معنایی دارد، و بیاموزید که آن چیزها را با وضعیت خود برابر نکنید نگاهی بیاندازیدبر
  • فراتر از زیبایی بروید هنگام در نظر گرفتن تصویر بدن و مثبت بودن بدن.

این نکته آخر بسیار مهم است. در این کتاب ، خواهران به پست اینستاگرام برای سال 2016 نوشته شده توسط:

این کتاب مال کیه؟

این کتاب برای شما مناسب است اگر:

  • خودت را پیدا کن گرفتار روی چرخ همستر از “بهبود خود” فیزیکی.
  • شما شک دارید که شیوه های “مراقبت از خود” دقیقاً همین است خود شیئی سازی خود را تغذیه کنیدبر
  • احساس کنید لیاقت ندارید زیرا بدن شما “بیش از حد بزرگ” ، “خیلی پیر” است یا از جهات دیگر به ایده آل های فعلی زیبایی نمی رسد.
  • از کارهایی که می خواهید انجام دهید دوری کنید زیرا از بدن خود راضی نیستید.
  • باور کنید که سلامتی و تناسب اندام (شما و دیگران) می تواند باشد با نگاه به بدن کسی اندازه گیری می شودبر
  • از اینکه چقدر قضاوت می کنید احساس خوبی ندارید برای بدن شما و بدن دیگران.
  • شما از جنگ با بدن خود خسته و خسته شده ایدبر

تقریباً همه – به ویژه زنان – اختلالات تصویر بدنی ، بزرگ یا کوچک را تجربه کرده اند. “بیش از بدن” شما را نشان می دهد چگونه می توانید از این تجربیات برای بهبود رابطه خود با بدن خود استفاده کنید ، به جای اینکه در مارپیچ شرمندگی گیر افتاده باشید یا همچنان امیدوار باشید که اگر ظاهر شما “خوب” به نظر می رسد ، سلامت روحی و روانی شما “خوب” خواهد بود. من این کتاب را بسیار ، بسیار توصیه می کنم.

در این سخنرانی TEDx 2017 می توانید کمی بیشتر در مورد رویکرد خواهران بادبادک به کشش بدن یاد بگیرید:

این پست حاوی پیوندهایی به وابسته آمازون است. من به عنوان وابسته به آمازون از خریدهای واجد شرایط درآمد کسب می کنم.


کری دنت یک متخصص تغذیه ، نویسنده مستقل ، مشاور تغذیه بصری ، نویسنده و سخنران ، ثبت شده در اقیانوس آرام ، شمال غربی است. ابرقدرت های آن شامل افشای اسطوره های رژیم غذایی و توانمندسازی زنان احساس بهتری در بدن خود داشته باشند و غذاهایی را انتخاب کنند که از لذت ، تغذیه و سلامتی پشتیبانی می کند.

این پست را چاپ کنید این پست را چاپ کنید

دیدگاهتان را بنویسید