بازگشت به اصول اولیه با اضافه بار پیشرونده.


بازگشت به اصول اولیه با اضافه بار پیشرونده.

27 فوریه 2021 –

آیا در مورد تناسب اندام در صنعت تناسب اندام هنگامی که صحبت از رسانه های اجتماعی می شود در مورد اینکه بهترین برنامه برای تقویت عضلات ، تقویت و پیشرفت چیست دنبال کنید؟ و من کاملاً درک می کنم که چرا عظیم است.

IMG_4047

با تمرین پانچ در هر پست و افرادی که اسکوات یک پا را از حصار انجام می دهند ، دانستن اینکه برای یافتن برنامه ای که برای شما مناسب است کجا باید به دنبال آن باشید بسیار طاقت فرسا است.

اگر خود 20 ساله ام را که به تازگی وارد دنیای وزنه برداری شده بود به خاطر بیاورم ، از یک وب سایت بدنسازی مدرسه قدیمی با مربی معروف استفاده کردم و برنامه او را برای T. دنبال کردم.

ما همه اصول اولیه را تهیه کردیم بکشید ، فشار دهید ، چمباتمه بزنید ، لولا را بچرخانید و بچرخانید.

و حدس بزنید چه…. من تغییر را دیدم.

IMG_4021

من عضله ساختم ، قوی تر شدم و در بلند کردن پیشرفت کردم.

چطور این کار را کردم؟ اضافه بار پیشرونده

من نمی توانم به اندازه کافی با مشتریان خود در داخل و خارج از سالن ورزش تاکید کنم. برای مشاهده تغییرات ، باید محرک های بیشتری ایجاد کنیم.

اضافه بار پیشرونده زمانی است که شما به تدریج وزن ، دفعات یا تعداد تکرارها را در تمرینات قدرتی خود افزایش می دهید.

به عنوان مثال ، اگر از وزنه های 5 کیلوگرمی یکسان برای خم شدن عضلات دوسر خود استفاده کرده اید و می پرسید چرا افزایش عضلات دوسر را مشاهده نمی کنید ، ممکن است زمان حرکت به سمت دمبل بعدی ، تغییر تکرار یا کاهش سرعت شما باشد.

اگر در حال تمرین در خانه هستید و فقط 1 جفت وزنه دارید ، می توانید وزنه ها را کار کرده و احساس سنگینی کنید ، اما تکرارهای خود را افزایش داده و / یا سرعت خود را کاهش دهید (1-2 را فکر کنید ، سپس پایین بیاورید) 1-2-3).

IMG_4164

همچنین می توانید به عنوان یک محرک افزایش یافته ، فرم خود را پاک کنید.

به عنوان مثال ، من با دوستم سام در مورد چگونگی حمایت از هسته اصلی خود در طول تمرین کار کردم. این نه تنها باعث شد تمرین کاملاً متفاوت باشد ، بلکه بسیار پایدارتر بود ، که باعث افزایش محرک بدن من شد.

اکنون نیز می توانید با افزایش حجم کار در زمان کمتر ، به تدریج بیش از حد بارگیری کنید.

اگرچه ، سال گذشته ، من چنین طرز فکری داشتم ، که بیش از حد بدون هوشمندی در مورد آن عمل کردم.

یک تفاوتی هست.

IMG_4270

این بدان معنا نیست که برای انجام بیشتر کارها باید 50 فرورفتن بین فرهای دو سر بازویی خود انجام دهید ، اما ممکن است دوره استراحت بین گروه های خود را برای ایجاد چالش و انگیزه بیشتر کوتاه کنید.

آیا تفاوت را میبینید؟

تعدادی از موارد خودم را جمع آوری کردم بازگشت به اصول اولیه با دوستان آدیداس من تا همه برای تمرین بعدی پس انداز کنیم! اینها حرکاتی هستند که من سال گذشته به آنها برگشتم و بدنم احساس می کند خوب و قوی است که به اصول اولیه پایبند باشد و از اضافه بار پیشرونده استفاده کند.

پاشنه ها فنجان هایی را برای فنجان بلند کردند

HEGS

با HEGS از یک بشقاب برای بلند کردن پاشنه استفاده می کنید.

IMG_4281

با انجام این تنوع ، هرگونه تحرک مچ پا را برداشته و به زانوها و باسن خود اجازه می دهید طیف وسیعی از حرکت را انجام دهند.

که هنگام تلاش برای بیرون آوردن کمر از معادله و تمرکز بر تحرک مناسب و ثبات باسن بسیار مهم است.

1 ردیف دستی

1AR

اغلب ، هنگامی که افراد “نظم” را انجام می دهند ، شانه خود را تا گوش بالا می آورند و اجازه می دهند عضله تله خود جای ماهیچه آنها را بگیرد.

تمرکز خود را روی کمی کشش قسمت تحتانی بدن بگذارید تا مش باز شود ، از آرنج به عقب شروع کنید و وزن را به باسن برسانید ، نه به پوست.

1/2 فشار بالای سر برای زانو زدن

1AP

در مورد ثبات شانه صحبت کنید! یک پرس 1/2 سر زانو زده (مخصوصاً با چکمه) واقعاً مکانیک های اصلی شما را وارد این حرکت پشتیبانی پرس می کند. دنده ها را پایین نگه دارید ، شانه را از گوش دور کرده و آرنج را کمی رو به جلو و رو به جلو نگه دارید تا به موقعیت بالایی برسید.

سربالا می پوشد

OHV

دوباره ، ما نیاز به تثبیت هسته ، پایین نگه داشتن دنده ها و تنفس در هر مرحله داریم. این امر همچنین به تثبیت شانه و ایجاد پایه ایمن تر کمک می کند. داشتن وزن در یک طرف در مقابل هر دو به بارگیری همزمان در یک طرف کمک می کند. اگر می خواهید هر دو طرف را درست مانند ردیف تکرار کنید و فشار دهید.

امیدوارم این راهنماها به شما کمک کنند تا به اصول اولیه برگردید و متوجه شوید که نیازی به اختراع دائمی چرخ با قدرت اولیه و عضله سازی نیست.

اصول را رعایت کنید ، بر اضافه بار تدریجی تمرکز کنید و قدرت درون خود را برای ایجاد آن پایه محکم بپذیرید.

من هم برای این زندگی می کنم استثنای سبز و می توانید تمام جزئیات و پیوندهای زیر را پیدا کنید!

IMG_4040

من خیلی متعجب شدم آدیداس مجموعه ای “سبک” تر ارائه داد.

من با مدیوم در انتها رفتم زیرا متوجه شدم که آنها در سوتین فشرده تر و بزرگتر هستند.

من دوست دارم تاپ من حفر نشود ، بنابراین افزایش اندازه همیشه برای من راحت تر به نظر می رسد. جزئیات پشتی این سوتین نیز بسیار زیبا است و بیشتر به عنوان گزینه ای برای “خطوط طولانی” است.

IMG_4044

جزئیات لباس

خوشحالم که اعلام می کنم که اکنون سفیر آدیداس هستم ، بنابراین در طول سال مطالب بیشتری خواهید دید! از آدیداس متشکرم ، شما راک هستید.

همیشه به شما وفادار باشید ،

xo Касеј

ممکن است از پست های بیشتری لذت ببرید

دسته: وبلاگ

برچسب ها: آدیداس ، زنان آدیداس ، پشت سر هم ، اضافه بار پیشرونده ، آموزش



دیدگاهتان را بنویسید