آگاهی از تغذیه کتوژنیک آگاهی از رژیم کتوژنیک


آشنایی اولیه با رژیم کتو

در رژیم کتوژنیک نباید رژیم خاصی داشته باشید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که غذای هرم غذایی کتو را بخورید.

همچنین ، غذای بیشتری در انتهای هرم و غذای کمتری در بالای هرم بخورید.

دو قسمت بالایی هرم ، که آجیل و محصولات لبنی هستند ، به ندرت باید در رژیم کتوژنیک استفاده شوند ، به همین دلیل است که ما این دو قسمت هرم را میان وعده کتو می نامیم.

گردو باید به اندازه یک مشت و میوه ها و محصولات لبنی حدود نیم فنجان باشد. و حتی زغال اخته را به مقدار 1/4 لیوان مصرف کنید.

با برانگیختن این موارد ، سیستم بدن و هورمون های بدن شما به گونه ای تنظیم می شود که باعث می شود چربی بیشتری بسوزانید. و اگر ورزش کنید ، حتی عضله نیز خواهید داشت.

غذای کتوژنیک - آگاهی از رژیم کتوژنیک

اگر می خواهیم این مسئله را با یک مثال روشن کنیم ، دلیل این امر عادات بد غذایی شماست. می توانیم از شخصی استفاده کنیم که مصرف آجیل خود را کاهش نداده و آنها را در سطح بالایی نگه داشته است.

در ابتدای رژیم ، این خود باعث می شود که بدن انسولین بیشتری ترشح کند ، دیرتر وارد کتو شود و حتی کتو را برای چند ساعت ترک کند.

وضعیت سگ ها

وقتی رژیم کتو را دنبال می کنید ، بدن شما کاملاً تغییر می کند. اشتهای شگفت انگیز شما را به این سو می رساند که زمان غذا خوردن فرا رسیده است و اکنون گرسنه هستید

این اعلان برای بدن شما زمانی اتفاق می افتد که بدن شما به مواد معدنی و پروتئین نیاز دارد.

بنابراین ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که از این هرم پیروی کنید و کمتر از دو قسمت اول هرم در ابتدای رژیم استفاده کنید. و مطمئن باشید این سریال جواب می دهد و اشتهای جعلی شما با گذشت زمان کمتر و بهتر می شود ، مگر اینکه تقلب کنید.

تقلب چیست؟

فردی که دو ماه رژیم کتو داشته است و بدنش با کارهایی که انجام می دهد سازگار شده است. اینطور نیست که او دیرتر برمی گردد ، بلکه برعکس ، خیلی زودتر از مردم عادی به حالت کتو برمی گردد.

مغز انسان چقدر سوخت می تواند مصرف کند؟

پاسخ این است که مغز انسان می تواند از دو نوع سوخت کربوهیدرات و چربی استفاده کند.

هنگامی که کربوهیدرات ها را کاهش می دهید ، قطعاً باید مصرف چربی خود را افزایش دهید.

بزرگترین اشتباهی که می توانید با رژیم کتوژنیک انجام دهید ، که می تواند برای بدن و اعصاب شما مضر باشد ، این است که هنگام کاهش کربوهیدرات ها چربی خود را از دست ندهید.

رژیم کتو 9 - آشنایی با رژیم کتوژنیک

از چربی نترسید.

چند روز اول که مقدار زیادی چربی می خورید ، می توانید بگویید من در حال چاق شدن هستم ، ممکن است این اتفاق افتاده باشد ، اما در چند روز آینده برای شما مثبت خواهد بود. اشتهای شما به تدریج تعدیل می شود و به شما در رسیدن به وزن دلخواه کمک می کند.

ما تضمین می کنیم که با رژیم کتوژنیک ، اگر صبور باشید ، به وزن دلخواه خواهید رسید.

بدون هیچ گونه مشکل عصبی یا بسیاری از مشکلات دیگر که در رژیم های دیگر وجود دارد ، بنابراین احساس راحتی کنید.

اینفوگرافیک کتوژنیک 1 - دانش تغذیه کتوژنیک

وقتی رژیم کتو می گیریم در بدن ما چه اتفاقی می افتد؟

وقتی رژیم کتو را شروع می کنید ، سلول های بدن شما از گلیکوژن (کربوهیدرات) تهی می شوند و وقتی کربوهیدرات ها از بدن خارج می شوند ، پتاسیم ، سدیم و منیزیم به طور همزمان از بین می روند. با این رژیم غذایی می توانید به راحتی دچار کمبود الکترولیت ها شوید که شامل این سه ماده می شود. شما همچنین باید این سه ماده را از طریق لوازم جانبی تهیه کنید.

اگر می خواهید برای او غذا تهیه کنید ، باید مقدار زیادی غذا بخورید تا آن را دریافت کنید. (چرا؟ از آنجا که بدن آن را به راحتی و به سادگی در این شرایط از دست می دهد ، به ویژه اگر ورزشکار هستید ، مقدار زیادی از این مقادیر را هنگام تعریق از دست می دهید.) اکثر عوارض جانبی که افراد در این رژیم دارند به دلیل عدم وجود آنهاست. از این الکترولیتها

پیشنهاد ما به شما این است که سدیم را خیلی راحت از طریق نمک دریا مصرف کنید (زیرا نمک دریا هم منیزیم و هم پتاسیم را همزمان با سدیم دارد ، اما به خاطر داشته باشید که منیزیم بسیار کم است و نمیتوانید نمک دریا را به عنوان مکمل منیزیم بخورید). بساز)

اگرچه بیشتر موادی که برای بدن بسیار مفید هستند از غذاهای کتو تهیه می شوند. اما در مورد منیزیم ، بیشتر منیزیم از طریق مصرف غلات است ، که ما در رژیم کتوژنیک خود نداریم. بنابراین ، استفاده مستقیم از مکمل های منیزیم را فراموش نکنید.

پتاسیم در دوزهای بسیار بالا سمی است ، به همین دلیل داروخانه ها مکمل هایی دارند که تنها 5 درصد از نیاز روزانه شما را تأمین می کند و دلیل این امر نیز این است که در مصرف آن زیاده روی نکنید. به همین دلیل است که مکمل پتاسیم به تنهایی کافی نیست. برای دریافت پتاسیم کافی ، آووکادو توصیه می شود که رژیم غذایی غنی از پتاسیم است.

کسانی که نمی توانند از آووکادو ، اسفناج و در واقع سبزیجات برگ سبز استفاده کنند ، استفاده از آنها توصیه می شود.

Ketogenic 1200x715 1 - آشنایی با رژیم کتوژنیک

آخرین نکته در مورد این سه مکمل این است که سعی کنید از همان ابتدا از رژیم غذایی خود از این مکمل ها استفاده کنید.

توصیه دیگر برای افرادی که از این رژیم پیروی می کنند ، به ویژه اگر آنها تازه شروع کرده اند ، مصرف روغن MCT و روغن نارگیل است. اساساً هر دوی این روغن ها ترکیب یکسانی دارند و از چربی هایی تشکیل شده اند که به شما کمک می کند وارد فاز کتو شوید.

علاوه بر این ، آنها به شما اجازه نمی دهند گرسنه بمانید و در ابتدای رژیم فواید زیادی برای شما دارند.

mct thumb 640x480 1 - آشنایی با رژیم کتوژنیک

نحوه استفاده از روغن MKT اولیه و روغن نارگیل در رژیم کتو

می توانید از روغن MCT اولیه و روغن نارگیل برای سرخ کردن تخم مرغ استفاده کنید. قهوه خود را بریزید به عنوان نمایه پررنگ استفاده کنید.

از آب نبات چرب (تهیه شده از روغن نارگیل و کره) استفاده کنید که به ساده شدن رژیم غذایی در اوایل رژیم کمک می کند.

در ابتدای رژیم اصلا نگران نباشید که کالری اضافی مصرف می کنید یا باید کالری بسوزانید. کافی است مقدار زیادی چربی بخورید تا کربوهیدرات ها را کاهش دهید تا وارد مرحله کتو شوید.

هنگامی که وارد مرحله کتو شدید و رژیم غذایی شما راحت است ، سایر توصیه هایی که به شما داده شده را دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید